Mummy Returns

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 19:30

Sjuimpje schreef:
Hij heeft iets Vin Diesel achtigs,
ik moet altijd zo lachen om die Jonathan, die is zo geestig Haha!


Ben ik het helemaal mee eens! OK dan!

Ik vind het echt een goede film! Had m al in de bios gezien (tijdje terug alweer), blijft sterk! Jah goede film!

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 19:52

*komt erachter dat ze de film op videoband heeft* *LOL*

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 20:51

hahaha!
ik heb m gisteren ook nog ff opgenomen!

Anne_GTI

Berichten: 18207
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 22:46

Ben ik weer een buitenbeentje... Zit soldaat van oranje te kijken met een half oog. Voor de tigste keer. Maar 'the mummy returns' had ik ook al vaker gezien. 'K vind die scorpionking wel leuk om naar te kijken.... Kwijl

Zippo
Berichten: 1410
Geregistreerd: 30-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 09:57

Alex is heel leuk! Haha! die opmerkingen, geweldig Tong uitsteken En Rick had af en toe ook leuke, droge opmerkingen. Maar ben ik de enige die het zielig vind als die vrouw van imothep (te moeilijke naam Tong uitsteken) imothep niet komt redden? Dat is aan het eind van de film, als Evy die Rick wel komt redden zeg maar. Kvind 't wel sneu voor hem.. Tong uitsteken

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 10:16

Desiree"]
[quote="ArwenLune"][quote="Desiree schreef:
Die arabische vent met die lange zwarte haren en die baard, dat vind ik nou eens een superstud! Die had ik wel willen hebben...


Ardeth Bay dus. En hij's van mij, vingers af! Knipoog Haha!
[/quote]

Dat valt nog te bezien, kom maar op! *LOL*
In een andere film speelt hij een gigelo die het er financieel heel goed van doet. Ik denk dat hem dat in werkelijkheid ook wel zou lukken, die kan wel aan klanten komen....
[/quote]

Gaan jullie maar lekker om hem vechten... dan ga ik er ondertussen wel stiekem met hem vandoor... Schijnheilig

Alinda

Berichten: 1208
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 11:32

Ik vind The Mummy beter. Maar deze is ook leuk. Ik lag echt helemaal in een deuk... Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 11:38

die film is ook totaal niet eng he. Ach, er zitten mooie beelden in, alles even mooi en idylisch, en die ene mooie vent, daarvoor kijk ik. vooral om het laatste. zoveel mannelijk schoon zie je ook weer niet op tv.

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 12:55

Zippo schreef:
Alex is heel leuk! Haha! die opmerkingen, geweldig Tong uitsteken En Rick had af en toe ook leuke, droge opmerkingen. Maar ben ik de enige die het zielig vind als die vrouw van imothep (te moeilijke naam Tong uitsteken) imothep niet komt redden? Dat is aan het eind van de film, als Evy die Rick wel komt redden zeg maar. Kvind 't wel sneu voor hem.. Tong uitsteken


nee vind ik ook!!
zo zie je maar weer wat echt liefde is Haha!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 13:02

Ik heb die film niet gekeken, maar heb hem al eens eerder gezien en ik had er toen meer van verwacht. Vond het niet echt een leuke film, niet echt spannend ofzo.
The Mummy heb ik ook gezien geloof ik, maar die vond ik ook niet leuk Clown

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 13:11

heb ze allbei op videoband. Jonathan(john hannah) speelt ook in (o.a.)sliding doors, mocht je Van van 'm zijn. En rachel speelt nog in (o.a.) about a boy, enemy at gates. Van brandan hoef ik niet een lijsjte te typen toch?? Freddie(alex) heeft verder nog niks gedaan.

Ik vind beni van de leukste uit deel 1. deel 2 denk ik toch wer de combi van jon met alex *LOL*

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 13:16

Ik heb ze allebei op DVD, alleen die koter mag er van mij uitgeknipt worden...

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 13:21

ArwenLune schreef:
Ik heb ze allebei op DVD, alleen die koter mag er van mij uitgeknipt worden...


geen kinderliefhebber? Haha!

Ik vind voor allebei de mannen in de film wel wat te zeggen.
Imothep lijkt idd wat op Vin, en die is echt om te kwijlen Kwijl
Maar die gozer op dat paard mag er ook zijn.

(zoals je merkt veel te laat ingeschakeld en alleen het eind gezien)

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 13:37

Nou heel vaak als de schrijvers geen ideeen meer hebben moet er een kind in de film... en zijn de karakters die ik leuk vond in de originele film helemaal veranderd omdat alles om het kind draait. Ook in TMR, en dat vond ik minder...

Bv. in Star Wars episode I mag die blaag Anakin er ook zo uitgeknipt worden wat mij betreft. Film was veel leuker geweest zonder dat geforceerde 'aahhh... wat ben ik schattig' geacteer van dat ventje.

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 15:11

jah aan de ene kant heb je daar wel gelijk in. maar vind het toch een goede film! Haha!

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 17:21

ArwenLune schreef:
Nou heel vaak als de schrijvers geen ideeen meer hebben moet er een kind in de film... en zijn de karakters die ik leuk vond in de originele film helemaal veranderd omdat alles om het kind draait. Ook in TMR, en dat vond ik minder...
Kan ik wel wat bij inkomen, op eens anders haar en ook het gedrag is anders geworden. Opeens is zij een reincarnatie van iemand anders, wat ze in deel 1 niet wist. Dee l2 is zeker slechter dan 1, maar het zijn wel gewoon films waar je meot naar kijken voor het avontuur en niet voor de diepzinnigheid.

Essie bedoelt Ardeth bay? Wordt gespeeld door Oded Fehr, zit er in het echt totaal anders uit.
http://i.imdb.com/mptv1.gif