Mannen... *zucht*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-01 13:04

Hebben jullie ook wel eens zo'n moment dat je je vriend aankijkt met een blik van Verward met het gevoel van: jullie zijn toch echt onbegrijpelijk soms

Mijn vriendje:
Hij zit te leren, met zijn gezicht van de tv af, tv staat erg zacht, ik ga zappen zegt hij: "ik volg dit" Verward

De meeste glazen zijn kapot. Of ik even nieuwe wil halen "want jij komt door de stad als je naar je werk gaat" - ik ben altijd op fiets, hij heeft een auto - hij: "ja maar ik ben pas om half 5 vrij" Verward

Chips zijn al dagen op, ik fiets voordat ik naar hem toe ga om 9 uur langs de snackbar om een zak op te halen, hij scheurt als eerste de zak open, als ik (sarcastisch Extreme duivel ) vraag of het lekker is antwoordt hij: "ja hoor Gaaaap "

Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward
Verder is ie heel lief hoor, anders had ik het niet 3,5 jaar uitgehouden maar soms heb je van die momenten... *LOL* Jullie ook?

irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 13:15

Hahaha, er zit er niet een bij die ik niet herken.
Weet je wat ook zo erg is?? Een man die ziek is!
Die van mij denkt altijd gelijk dat ie op sterven na dood is. Is ie dus alleen maar verkouden.
Als ik dan eens verkouden ben en daar iets over zeg dan is het antwoord: Ohh, dat heb ik ook wel eens, daar hoor je mij toch ook niet over Verward
Nee hoor, tuurlijk niet Slapen

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-01 13:19

Oh ja!!
Inderdaad!

Wil je even dit, wil je even dat, snif proest hoest, en een rotzooi dat ze maken. Hele tafel ligt vol zakdoeken, snoepjes en andere overbodige dingen.
Je hebt geen seconde rust als een vent ziek is Clown
Die van mij weet intussen dat ik geen sloofje ben maar helaas is zijn moeder dat wel dus dan belt hij haar gewoon op als hij iets nodig heeft.
En dat vind ik dan weer banketstaaflig voor haar dat ik soms denk: okee ik doe het wel weer Gaaaap

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 13:20

Nog een: loop ik met 'm in de supermarkt, vraag ik aan 'm wat ie wil eten. "O, weet ik niet. Maak maar wat." Dus ik doe twee grote stappen opzij en grijp twee preien bij de lurven. Reactie: "Maar DAT lust ik niet!!"

Aaaaaaaarghhhh!!!!!

Renate1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 13:53

oh, wat is dit lekker herkenbaar zolang die van mij echt ziek is wil het nog wel maar als hij ook maar een beetje beter is }> Extreme duivel dan heel snel weer aan het werk. en met boodschappen is hij al niet veel beter het hele karretje ligt vol alleen niet met dingen die op mijn lijstje staan *LOL* *LOL*

Lennon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 14:26

Yesyes been there done that...

Soms zijn ze om zot van te worden...
Vooral als ik aan het koken ben...kheb graag de ruimte in de keuken en dat weet hij goed genoeg...Nee moet ie toch nog even in alle potten kunnen komen roeren, overal es van proeven en dan boven alles nog eens komen zeggen van 'je moet dat zo doen ipv zo'...Grrrr... Lips are sealed

En idd als ze ziek zijn, gaan ze bijna dood...is zo zielig om te zien dan he...

Maar kzou niemeer zonder 'm kunnen...want hij heef t veeeeeeeeeeeeeeel meer positieve punten dan die kleine irri dingetjes Haha!

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 14:29

oooowww ja Cody, zo een heb ik er ook!

dat gaat dan zo:"hey Floris, hoe was je dag vandaag?"

en dan krijg je verhalen van brommers en computers en 'ik was bijna doodgereden' en 'ik had bijna iemand aangereden' en bla bla BLA bla bla

en als hij is uitgepraat is het stil...
en dan ga ik verder
"Hoe mijn dag was?"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 14:44

Oh die van mij flikt het elke keer om te zaniken dat hij geen aardappels lust. Maar als ik eens geen zin heb om weer in m'n eentje te kiezen wat we gaan eten de komende week, en hij moet kiezen, is het antwoord steevast "aardappeltjes met bloemkool en een schnitzeltje...." Aaaaarch!
En hij gaat ook heel zielig praten als hij "bijna dood gaat" *LOL*

Maar hij is verder wel heel lief hoor! Lovers

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 14:52

En m'n schattige witte BH-tje wassen met die gezellige knal-gekleurde badlakens (alle kleuren van de regenboog dus he). Eindresultaat: een schattig poep-groen BH-tje... *huil*

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 14:57

Als mijn vriend ziek is, lijkt t net alsof hij bi'jna dood gaat. Dan kan ie niet praten etc! *LOL*
Lekker rustig dus, hahahaha

Ach ja, toch is hij erg lief Lovers
Hou t nu alweer 1,5 jaar met m uit.... Schijnheilig

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 15:49

haha, heb ik lekker geen last van, LEKKER PUH!!!!
*steekt tong uit*
ben lekker puh single

Caballo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 15:54

Ik ben dus niet de enige hier *LOL* Die van mij kan er ook wat van.
Vaak als ik wat aan hem vraag dan hoort ie me geeneens. En dan vraag ik of ie me gehoord heeft en dan kijkt ie met zo'n blik, huh Verward Of ik begin met;"Luister je?" Ja, zegt ie dan. En aan het eind van de vraag, vraag ik aan hem wat ik gevraagd heb. En dan weet ie het niet, want dan heeft ie weer heeeel ergens anders gezeten met z'n gedachten Verward
En het eten is hier ook altijd wat *LOL* Wat wil je eten? Oh, maakt mij niet uit. Ja, dat heb ik niet. Doe maar wat dan. Heb ik ook niet. Tenslotte moet ik zelf maar wat verzinnen. *LOL*
Maar desondanks hou ik toch wel van 'm Lovers

irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 16:00

Hahaha, dat komt me ook bekend voor Caballo.
Dan zit je een heel verhaal af te steken en aan het eind vraag ik: luister je eigenlijk wel??
Reactie: Zei je iets dan???

Maar verder valt er goed mee te leven hoor, doe ik tenslotte al 13 jaar. Twee maanden geleden zijn we getrouwd en zowaar: hij zei op het juiste moment ja.

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 18:48

Hahahahahaha, allemaal heel herkenbaar.
Echter wat ik tegenwoordig doe is als ik verkouden ben dan waarschuw ik hem....
namelijk dat als hij niet uit de buurt blijft en ook verkouden wordt --- ik geen piep wil horen....
Want normaal gesproken ben ik net ziek geweest en dan wordt hij ziek, maar als ik ziek ben hou ik een huishouden draaiend, doe boodschappen met 2 kinderen en verzorg mijn paard;
Als hij ziek is dan is hij zielig en leef ik niet met hem mee, hoe ongevoelig }> en wil hij in bed blijven etc. Dan herinner ik hem eraan dat ik wel alles deed toen ik hetzelfde had...
Ze hebben ook een perfect timing om ziek te worden, net als jij iets wilt gaan doen waarbij hij inzet dient te tonen.

Nog zoiets, wasgoed!!! ligt een week naast het bed, want ik weiger al 2 jaar (zijn bijna 5 jaar getrouwd) om zijn wasgoed voor hem op te ruimen...en maar klagen dat hij niks te dragen heeft Lachen Als hij dan eens besluit zijn wasgoed toch maar naar boven te dragen, dan was ik in de volgorde van kleur/stof/hete of koude was en dan klaagt hij natuurlijk nog meer....
Ik heb hoop dat hij het ooit eens door krijgt *LOL*

Als ik hem vraag om de was te doen dan stopt hij alles vanuit de wasmachine zo in de droger
Boos! en stopt geen nieuwe lading in de wasmachine....Hij zelf al ontdekt dat als hij alles maar klakkeloos in de droger stopt, zijn kleren van mij zijn *LOL* dus hij is al iets voorzichtiger Lachen

irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 19:46

Heel herkenbaar Orri *LOL*
Net nog zo iets: Hij moest vanavond weg, is zich aan het omkleden. Ik vraag: Wil jij voor je weggaat de hond nog even uitlaten?
Ja, als ik me omgekleed heb doe ik dat.

Vraag ik een half uur later is die hond nou al uitgelaten???
Nee,heb je dat gevraagd dan?? Frusty

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 19:52

wat is het leven toch heerlijk als man zijnde *LOL* Party!!

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 19:54

Citaat:
Op 2001-10-12 20:52, schreef Bartje:
wat is het leven toch heerlijk als man zijnde *LOL* Party!!

Hoe weet JIJ dat nou ???

*LOL*

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 19:56

Hahahahaha *LOL* *LOL* *LOL* Go Orri! Go Orri!! *LOL* *LOL* *LOL*

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 20:12

nou.. misschien omda'k geen vrouwtje ben?? Frusty Lips are sealed

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 20:19

Het is dat ik hier geen langzame chat van mag maken, maar *lieverd* je vat 'm niet *LOL*

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 20:33

mmhhzz... Verward

*pakt er ff wat koekjes bij*

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-01 11:26

Mannen snappen wel vaker iets niet *LOL*
Jongens ook niet trouwens Schijnheilig

r0b1n

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 12:43

muahahahaa.. moet je dat nou allemaal horen..
De echte zeikerds zijn vrouwen. Wij geven tenminste direct aan wat we bedoelen. Als jullie wat zeggen dan is het altijd in een vorm waarbij we nog moeten gaan nadenken ook Tong uitsteken

Nee.. het is heerlijk om man te zijn Lachen

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 14:07

Citaat:
Als jullie wat zeggen dan is het altijd in een vorm waarbij we nog moeten gaan nadenken ook Tong uitsteken

Kijk en dat nadenken... dat is nou het probleem Tong uitsteken

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 14:57

haha, hey thnx allemaal voor de voorbereiding ik zal er op letten bij jongens....