onder werktijd naar de Ikea

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-01 10:48

Aangezien het netwerk nog steeds zo dood is als wat bedacht mijn collega dat we wel ff naar de Ikea konden. Die zit op maar 3 minuten fietsen hier vandaan. Zij moest wat dingetjes hebben voor een huisfeest, ik hoefde niets te hebben dus ben maar voor de gezelligheid meegegaan. Uiteindelijk toch nog met twee lichtgroene betonnen (???) waxinelichthoudertjes naar buiten gekomen. En nu - bijna een uur later - kunnen we nog niet inloggen. Weet niet wat de perspectieven zijn, misschien vanmiddag wel vrij... Haha!

BTW: Marjo, heb je me in de tussentijd al ingehaald? *LOL*

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-10-12 11:48 ]</font>

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 10:49

nou lekker toch? geef mij zo'n baan!!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-01 11:02

Mwoah... supervisor komt net binnen met de mededeling dat we naar huis mogen (we zitten maar met z'n drieën vandaag) omdat het toch niets meer lijkt te worden met het systeem. Vervolgens probeert hij zelf nog ff in te loggen en ja hoor... blijkt hij ons blij te hebben gemaakt met een dooie mus. De boel lijkt weer te werken. Ik ga dus maar ff door waar ik gisteren gebleven ben, kom straks wel weer bokken. Lachen

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 11:06

moet je aan bart vragen denk t niet laatste tussenstand stond je 400 voor.
ik was vanmorgen ook niet zo vroeg op als jij was. dus jij had al weer hard gebokt (en ja ondertussen klooi ik nog wat aan mn maatschappijleer dat ik volgens mij om 12 uur moest inleveren. nouja komt maandag wel is toch niet voor een cijfer Haha! )
maarreh lichtgroene betonnen waxinelichthouders? staat dat in je huis? heb je een groen huis? kewl.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-01 17:06

Oh, ze zijn maar heel klein hoor, als je ze met de bovenkanten op elkaar zet lijkt het net zo'n rubber slak waar je een electriciteitssnoer in kunt rollen (volg je 'm nog?). En ze zijn ook niet zo heel erg groen, heel zachtgroen met lichte stippeltjes. Mijn huiskamer is trouwens meest geel, maar ik moet zeggen dat het niet misstaat, een groen accentje!

Pfff... ik lijk Jan des Bouvrie wel... Haha!