nouja bio is wel okee, maarhet is echt een ROT hoofdstuk
over genen, fenotype, genotype, homosygoot, heterozygoot blablabla echt suuuuper moeilijk.. dusikkom hiermaar ff klagen
*snik* mijn rapport is al kei slecht.. allemaal 5en.. ik heb 14 vijven van de 7 punten
uuuuuuh andersom dus..maar in iedergeval is het dus niet zo best.. gelukkig niet lager dan een 5..... dussuh ik ga maar eens beter mijn best doen... ik heb gewoon het slechtste rapport van de hele klas.. en ik kan julli verzekeren er zitten domme mensen in mijn klas hihi maar ik ben niete cht de domste denk ik 
sorry voor mijn onzinnig genuil,maar ik barst nu ff van zelf medelijden en zelf-haat
achjah komt wel weer goed

groetjesssss
\\

!! wel vreemd dat ze die naam gaan veranderen
Maar ja, dat komt ook door mezelf, ik haat het vak, de leraar, en ik doe te weinig huiswerk... Doen jullie 2e fase? Dat lijkt me helemaal niks, doe gelukkig ouwe stijl! Ha....

whahahaa sorry is heel gemeen van mij }> joepie ben dus best wel blij... oja en we hadden gym en ik moest samen met 3 vriendinnnen een dansje (jawel je leest het goed: EEN DANSJE WHAHAHA) instuderen en dat dan leren aan de rest van de klas.. was kei lollig.. lekker hard muziek aan... nou de leraar vond het zo fantastisch dat we alle 4 een negen kregen, joepie!