Geef je naam op voor het prefentief vaccineren van dieren. Dat kun je op de volgende site doen: http://www.dierenrequiem.nl/
Je ziet er ook de gedichten die bekende nederlanders hebben geschreven.
Hier volgen er twee:
Beesten, niet?
Mensen hebben rechten, Beesten niet
Want mensen zijn intelligent, beschaafd en sociaal Beesten niet
Niet te vergeten hebben mensen een geweten Beesten niet
Mensen kunnen naar een dokter als ze ziek zijn Beesten niet
Nee, beesten ruimen wij gewoon met miljoenen tegelijk op Big time
Een massavernietiging voor het geval dat er een paar ziek zijn Want wij zijn intelligent, beschaafd en sociaal
Wij hebben een geweten Beesten hebben het geweten
Want economische luxe is voor mensen het belangrijkste Wij zwijnen maar met onze massaconsumptiemaatschappij
We modderen aan voor de pegels en parels Parels voor de zwijnen …
Of is het nou zwijnen voor de parels? Rust in vrede
Def P.
Bij het doden van de dieren
Denk eens na: de koe dat was je kat, Het schaap of het varken je hond, En blaten was blaffen, En loeien was miauwen: Wat zouden we treuren, Wat zouden we rouwen.
Mensje van Keulen
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: mickey op 2001-03-24 13:52 ]</font>
maartje
Geplaatst: 24-03-01 18:08
zou wel willen maar bij mij kan je je naam enzo. niet invullen
Riëtte
Geplaatst: 24-03-01 18:25
Bij mij ook niet, je moet wat downloaden, maar ook daarna kom ik niet verder op de site (ook niet na vernieuwen)
Nathalie
Geplaatst: 24-03-01 18:49
ik heb mijn naam opgegeven
Mayo
Geplaatst: 24-03-01 20:07
Ik ook.
Als je bewegende plaatjes normaal gesproken kunt bekijken, betekend het dat je Flash hebt. Dus je hoeft niet te downloaden dan. Je kan de directe link naar het invulform nemen.
Knuf Mayo
Mickey
Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-01 20:08
Inderdaad als je de bewegende plaatjes normaal kunt zien kun je meteen op enter klikken en je naam, woonplaats en emailadres invullen.
Rhys
Geplaatst: 24-03-01 20:21
Ik heb het ook direct gedaan ( en de namen van de rest van de familie hier ook maar meteen ingevuld......hoe meer namen hoe beter) Ik ga nu iedereen die ik ken een mailtje sturen dat ze moeten tekenen.
grtx, Rieja
Riëtte
Geplaatst: 25-03-01 10:38
't Is nu bij mij ook gelukt, heb ook voor mijn man ingevuld, ligt op het moment nog te pitten. Was vanmorgen al vroeg op (vvor de zondag), want ik wou 09:00 Anky zien op TV, maar ja die was weer eens 10 minuten te vroeg begonnen, dus heb ik er nog weinig van gezien. Op Fox was pony express wel leuk. Laten ze tenminste ook eens andere takken van paardesport zien. Leuk zeg die Shetlander draverij!
jacqueline
Geplaatst: 25-03-01 10:41
oliebol dat heb ik gemist de ponyexpres.....had nog wel de wekker gezet, maar ja met dat uur tijdsverschil heb ik met toch verslapen....heb alleen het einde gezien!!! Maare was er een shetlander draverij in GAAAF, nou ja dan moet ik het vrijdag maar kijken.....en vanmiddag paardesport t.v want daar komt in over fjorden dus dat moet ik niet ook missen dan!!!
Jacqueline
Riëtte
Geplaatst: 25-03-01 10:51
Voor die tijd straks eerst nog Nicky huisman, nivo is wat lager, maar ja als paardminnend nederland moet je toch wat... Maar vanmiddag dus Fjorden, moet ik zorgen dat ik op tijd terug ben, of bij mijn schoonouders de tv even aanzetten (of de a.b. even jatten)