geslaagde examenstunt ;)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 15:04

wat wel een leuke is is bepaalde deuropeningen netjes dichtplakken met keukenfolie. Als je het precies doet zie je nauwelijks naden. Loop je met je slaperige hoofd de school in, gooi je een deur open, wil erdoor lopen en *boing* stuiter je terug Haha!

Eva_vanO
Berichten: 316
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 15:49

Vorig jaar hadden de examenleerlingen op onze school alle zadels van de fietsen achterstevoren gezet. Die van mij zat achterstevoren maar zat nog los dus die kon ik terugdraaien maar de zadels van andere mensen uit mijn klas zaten wel achterstevoren vast.

Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 16:14

hahaha leuk man!! wij doen volgende week ons examenstunt weten jullie nog leuke dingen???

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 19:02

Het is gewoon opletten op zo'n dagen...

Die emt die folie is juist lollig, meot je gewoon voorzichtig zijn, je weet dat je op zoiets voorbereid moet zijn die dag Haha!

Bij ons hadden ze vorig jaar voor de ingang een soort van spandoek gehangen, met een gat erin, en iedereen moest door dat gat kruipen.
Vergezeld door SmurfenHouse en allemaal een blauwe streep op de wang Haha!

Op de deuren van de lokalen hadden ze over elke leraar een soort van nijntje verhaal geplakt. Bijvoorbeeld bij de levensbeschouwing leraar:
Dit is Paul.
Paul is anti-racisme.
Daarom is hij tegen Lonsdale.
Paul rijdt in een rode Nissan.
Dat schrijf je met SS.

*LOL*

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 14:44

Vandaag hebben wij examestunt gehad en hij is super geslaagt!!
We zouden dus de leraren sminken en verkleden, en ze moesten dan een act doen..
Bv alle docente nederlands het volkslied late zinge en docent engels zn favo artiest nadoen enz.
Sminken deden we met veemerkstift, krijg je er normaal kei moeilijk af maar alle lerare waren vanmiddag alweer schoon dat was wel raar aangezien ze helemaal onder zaten.
Andere klassen hadden zon proef en voel spel gedaan; een paar leraren geblinddoekt dinge late proeven en voelen en dan raden wat het was, en de verliezer kreeg een taart maar dan wel in het gezicht.
Die was er ook vol in!!
Verder de deuren enzo vergrendelt maar die kregen ze zo weer open.

Jokonootje

Berichten: 4854
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 15:46

Ik vond het inderdaad ook een voorwaarde dat beide zowel leerlingen als leraren het leuk moeten vinden... dit met name omdat ondanks mijn ongeintresseerd heid in school de meeste leraren mij (en ook nog vele anderen) er goed door heen gesleept hebben ...

wij hadden een podium gebouwd en een soort van karaoke gedaan ze eerst allemaal om laten kleden in een idioot kostuum en toen mochten ze hun optreden doen ... voor de hele school ....
ze vonden het enorm geslaagd en gelukkig ging alles ook goed !!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 16:27

MarianneR"]
[quote="fsoudan schreef:
Ze hebben jullie 4 jaar lang geziekt nu was het jullie beurt Haha!


Kom op zeg, die mensen doen hun werk!!! Wat nou zieken? Deze opmerking slaat nergens op.

Vergeleken met onze kolderdag was dit wel veel spectaculairder..wij hadden een luchtkussen, watergevechten met waterballonnetjes, sumogevechten met leraren (in zo'n sumopak Haha!) en gratis suikerspinnen. Verder liepen alle examenkandidaten verkleed of in een kolderdag t-shirt en werd er opgetreden enz. Maar niet van die ruige grappen als bij jullie... (Hoewel ik sommige te ver vind gaan... Zoals de wc afplakken en laxeermiddel in koffie).
[/quote]


Luister.... als docent zijnde weet je als je leerlingen hun gang laat gaan je dit soort taferelen krijgt klaar! Dan hadden ze een vinger in de pap moeten houden dan waren dit soort dingen niet gebeurd!
Die mensen doen hun werk idd.... maar hebben ook wel een kl*te dag die ze op leerlingen af kunnen reageren... en dat gebeurd!!
Ik vind dat ze het zelf zover hebben laten komen. En volgend jaar gebeurd dit dus niet meer Knipoog