geslaagde examenstunt ;)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ayasha
Blogger

Berichten: 57972
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 18:58

jep arme leraren *LOL* *LOL*
die zijn er altijd om jullie problemen op te lossen *LOL*
die er zonder hen nooit zouden zijn/komen Bloos

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 19:21

pharagirlke schreef:
jep arme leraren *LOL* *LOL*
die zijn er altijd om jullie problemen op te lossen *LOL*
die er zonder hen nooit zouden zijn/komen Bloos


Ehm...ik ben ook 13 geweest hoor, ik heb ook op school gezeten en ik vond veel leraren ook niet leuk...
Maar het gaat om de opmerking dat ze lopen te zieken. Het is hun werk om les te geven, dat doen ze niet om jullie te pesten maar het is gewoon hun werk. Als leraar kan je ook jaren galgje gaan spelen met de klas, maar ik denk niet dat je daar zelf zo blij mee zult zijn tegen de tijd dat je eindexamen mag gaan doen...

Neemt natuurlijk niet weg dat leraren best eens lekker gepest mogen worden op zo'n dag, maar sommige grappen gaan gewoon te ver. het zijn ook mensen hoor.

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-04 20:32

fsoudan schreef:
Ja hoor lachen... Ze hebben jullie 4 jaar lang geziekt nu was het jullie beurt Haha!
Goed van jullie dat het in zo'n staat kon!!!!

Heb ergens wel medelijden met die docenten hoor... Bloos!



haha,nu waren wij idd aan de beurt Haha!

de ergste leraar die ik vier jaar heb gehad hebben we helaas niet kunnen pakken,maar die krijgen we wel nog Haha!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-04 20:33

DeesDeBest schreef:
Ik vind die pindakaas en die folie het ergst, maar wel leuk! Wij hebben dat nooit gedaan.


pindakaas was ook een idee van ons Haha!

van die folie wist ik ook niet,kregen we erna te horen,vond hem wel leuk Lachen

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-04 20:34

Angelique18 schreef:
Klinkt als erg gezellig... leuk wel dat ze allemaal zo sportief reageerde opzich..



ja,dat was inderdaad ook het leuke eraan Lachen
dat ze gewoon leuk mee deden en het goed opnamen.

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-04 20:35

[quote="ArwenLune"]Ik vind het inderdaad een voorwaarde dat leerlingen EN leraren een leuke dag moeten hebben. Ook daar is genoeg voor te verzinnen...[/quot]

dat hebben wij ook gehad,we hebben een flinke tijd met de leraren samen water balonnen en met slagroom staan spuiten,ze deden allemaal mee,dus het was zeker voor beide leuk Lachen
Laatst bijgewerkt door beautyfull_mickey op 16-04-04 20:40, in het totaal 1 keer bewerkt

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 20:37

haha leuk leuk wij gaan met kolderdag naar disneyland parijs.. waar sommige kinderen het niet mee eens zijn zoals ik keb liever lol op school mja Lachen

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-04 20:37

pharagirlke schreef:
een paar mensen moeten de grap er van in zien, alhoewel ik dat toilet ook wel ver vind gaan
ingdvh: je trekt al niet je beste pakkie aan om naar zon dag te gaan met dolgedraaide studenten
arwenlune: je moet tieners nu niet gaan veralgemenen! zij heeft het toch niet gedaan?
marianner: ik ben ze ook beu hoor, of ze nou hun werk doen of niet!
richtje: zij vinden het blijkbaar wel leuk, laat ze genieten, het zal wel niet zooo erg geweest zijn als de docenten niets gezegd hebben!
en
sonja? als jullie het op een andere manier leuker vinden, doe het op jou manier
in elk geval vind ik bepaalde grappen goed gevonden
mijn complimenten *LOL*



bedankt voor jouw leuke reactie,heb ik veel aan Lachen

en idd,van dat laxeermiddel heb ik niet gedaan,dus daar hoeft niets meer over gezegd te worden,ik vond het wel een hele leuke grap,aangezien dat bij twee leraren waren gedaan die echt vaak ziek kunnen doen.


bedankt,het was ook een geslaagde dag Lachen

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-04 20:38

pniekepnak schreef:
Oke, toegegeven, dat van dat laxeermiddel vind ik een beetje ver gaan, maar om de rest moest ik wel lachen. Wat zullen de schoonmakers balen! Lachen



dat zeker,vooral nadat iemand voor de grap nog wat vis achter de verwarming had verstopt *LOL*

maar wij hebben ook nog meegeholpen met poetsen.

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-04 20:39

pharagirlke schreef:
jep arme leraren *LOL* *LOL*
die zijn er altijd om jullie problemen op te lossen *LOL*
die er zonder hen nooit zouden zijn/komen Bloos



haha Schijnheilig

Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 22:06

whahaha vindt het wel grappig van die laxeermiddel ach maar jah ieder zijn eigen mening.. wij gaan met onze laatste schooldag naar worner brother movie world. word vast lachuh en daarna naar een discotheek maar die dag daarna is de school de klos. vorig jaar hebben ze een grote bult zand voor alle deuren gelegt zodat niemand er in kon. maar dit jaar word het super wij doen het dan misschien niet met laxeermiddel maar er gebeuren wel andere erge dingen maar dat vertel ik volgende week wel:D

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-04 22:20

ladyenpippi schreef:
whahaha vindt het wel grappig van die laxeermiddel ach maar jah ieder zijn eigen mening.. wij gaan met onze laatste schooldag naar worner brother movie world. word vast lachuh en daarna naar een discotheek maar die dag daarna is de school de klos. vorig jaar hebben ze een grote bult zand voor alle deuren gelegt zodat niemand er in kon. maar dit jaar word het super wij doen het dan misschien niet met laxeermiddel maar er gebeuren wel andere erge dingen maar dat vertel ik volgende week wel:D



haha leuk Lachen
ja we hebben voor afscheid wel nog een gala-bal :d en gaan naar barcelona.

Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 22:22

zoooo mooi man barcelona mag ik mee????:D:D haha wanneer heb je afscheid dan??? ik heb 27 april laaste schooldag.. maar voor de rest zie ik nog wel

Hester

Berichten: 2153
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Een Leidsche in hart en nieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 22:24

Wij hebben hem aanstaande donderdag... Maar er is nog nauwelijks wat geregeld geloof ik, normaal hadden we een veld voor school maar die wordt nu bebouwd...
Ik heb er niet echt heel veel vertrouwen in, omdat de grappen die jullie uitgehaald hebben te gemeen zijn - ik ben met de meeste van mijn leraren goed bevriend Lachen

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 22:24

Ach ik denk maar zo... op een dag besef je dat je mazzel hebt dat er uberhaupt nog mensen zijn dat rotbaantje willen hebben. Ik heb op de lerarenopleiding gezeten, en na m'n stage schielijk bedankt voor de eer. Wat een vreselijk beroep. Je best doen om die kinderen wat kennis bij te brengen, kennis die later nodig gaan hebben, en dan behandeld worden alsof je ze martelt voor je eigen plezier. Nee dank je...

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-04 22:28

ladyenpippi schreef:
zoooo mooi man barcelona mag ik mee????:D:D haha wanneer heb je afscheid dan??? ik heb 27 april laaste schooldag.. maar voor de rest zie ik nog wel



haha is goed Haha!

ik zelf ga helaas niet mee.
kun je in mijn plaats Schijnheilig Haha!

Ethelate

Berichten: 21123
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 22:47

Bij ons op school zijn er door dit soort grappen een hoop regels gekomen. Een examenstunt-commisie die alles moet regelen en naderhand zelf alle troep opruimen.
Wij hebben pas 12 mei examenstunt.
Hebben jullie helemaal gen les meer? Ik maandag nog 2 tentamens, nog anderhalve week les, dan vrij en dan 10 & 11 mei proefexamens...

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-04 23:03

nee,dit was echt onze laatse schooldag,best raar.
hele jaar door had je hekel aan school Haha! en nou is de laatse schooldag,en is het toch wel best jammer.
ik heb komende week nog een so week,en erna aantal weken vrij voor me examens,tussendoor moeten we wel nog komen voor mondelingen enzo,of als we iets niet snappen of wat moeten inhalen.

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 23:29

Hoezo veel berichtjes achter elkaar beautiful mickey... Haha!
Ik wil ook naar barcelona, wij gingen alleen naar parijs...
poedersuiker Boos!

Ethelate

Berichten: 21123
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 23:31

wij een dagje naar Warner Bros... Yeah...
Hoeveel dagen hebben jullie dan facultief les?
Wij maar 4 dagen ofzo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 10:44

Ethelate schreef:
Hoeveel dagen hebben jullie dan facultief les?
Wij maar 4 dagen ofzo


Zit daar ook nog Nederlandse les bij?
Haha!

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 11:12

Tsss... ik vind het niet grappig...

Wij hadden alle fietsen op kleur gezet, dat is veel leuker! En de school ingepakt in landbouwplastic!

nicolientje

Berichten: 2656
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 12:00

Bij ons word je standaard helemaal net gespoten, en dan elk kjaar wat anders kan me nog een schuimfeest in de aula herinneren ramen afgeplakt dussen de lessen door keiharde muziek (we hebben dan maar de eerste 3 uur les) ook een keer was de school in western stijl compleet met rodeo stier enzo, vind ik eigelijk wat leuker. daar heeft iedereen plezier aan en niet alleen examenleerlingen

draaakje

Berichten: 4702
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 12:10

bij ons op school hadden ze met de brand slang heel het trappen huis onder laten lopen (dus een grote water val) en omdat we (omdat ze bezich zijn met de verbouwing) allemaal over 1 trap moesten was iedereen nat.
maar gna gna ik had lekker de eerste 4 uur vrij OK dan!

(ook werd iedereen met water pistolen nat gemaakt, alleen toen gingen ze zuren dat dat niet mocht vanwegen de tv en cd spelers enzo...)

_Roos_
Berichten: 456
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 14:44

Ik zit op ee school met een dierenverblijf en vanalles wat mer planten en dieren heeft te maken.
En me broer zat daar ook.
Toen hij zijn examenstunt ging doen hadden ze het varken op het school plein los gelaten.
Dat is zo'n vet grooot lang varken wel super lief..
de leraren waren er wat minder blij mee maar wij vonden het geweldig!