Verslaafd aan Bokt.nl?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

aprillicious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-01 17:14

- Iemand verteld je op je werk een verhaal, en jij reageert met:"banketstaafig";"stinkmoddern" etc.
- Als iemand je vraagt wat je zei, antwoordt je met: "Scroll ff trug."
- Je typt niet langer nauwkeurig met de bijbehorende hoofdletters en complete zinnen.
- Je lacht niet meer, maar zegt voortaan: "LOL"
- Je weet meer van de dagelijkse routine van je online Bokt vrienden, dan van je eigen familie.
- Je liegt over de tijd dat je online bent, als je daarop wordt aangesproken.
- Je smeekt je vrienden zich aan te melden bij Bokt.nl, zodat je kunt "chatten".
- Je ontmoet mensen van het internet in meetings, zonder hun eigen naam te kennen en gebruikt hun nickname.
- Als je telefoon te lang bezet was, zeg je, dat hij van de haak lag.
- Je krijgt een identiteitscrisis als iemand een nickname gebruikt, die teveel op die van jou lijkt.
- Je verteld dat je bloeddoorlopen ogen van een feest komen, ipv heel de nacht online zijn.
- Je trouwt met je boktvriend(in), neemt beide een eigen PC, om met elkaar te kunnen chatten.
- Je typt boodschappen naar je vrienden, terwijl je ze spreekt over de telefoon.
- Je weigert ergens te gaan werken, waar je niet de beschikking over een modem hebt.
- Je logt in en meteen verschijnen er 10 priveberichten van "bokkers", toen je een nieuw topic begon.
- Je krijgt afkickverschijnselen, als je een paar uur niet achter je PC kunt bokken.
- Het eerste wat je doet als je opstaat, is je PC opstarten en bokt.nl intikken.
- Je wacht gerust uren, tot een bepaald persoon online komt.
- Je online boktrelaties gaan verder dan welke andere relatie dan ook in het dagelijkse leven.
- Als je 's nachts wakker wordt om naar het toilet te gaan, ga je naar bokt.nl
- Je gebruikt 30 minuten, alleen om van iedereen in een chatbox afscheid te nemen.

Wie is er van jullie verslaafd....... Pling ...GRIN... Pling

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 17:17

mmm... ik heb wel een keer gehad dta ik de telefoon opnam met groetjes van jocelyn Frusty
gelukkig was het me moeder

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 17:22

Hahahahahahaha.... Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 17:26

Het meeste komt mij vaaaag bekend voor... Schijnheilig

Als er geen pc in de buurt is, dan kan ik heel goed zonder. Maar als er wel een pc in de buurt is, dan durf ik het haast niet te vragen: 'Mag ik ff...?' Haha!

Toen ik nog in Nijmegen werkte had ik een collega die altijd heel abrupt over kon gaan van het ene onderwerp op het andere, vooral tijdens de lunch. Ik riep een keer 'blijf nou eens on topic', waarop een andere collega me vroeg of ik soms een fanatiek forumbezoeker was... Oeps, betrapt... Schijnheilig

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 18:31

mmhh gelukkig is komt dit niet bekend voor (zie onderschrift). Ik heb dus ECHT een probleem.
Frusty

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 18:40

hahaha neee dit herken ik helemaaaaal niet Schijnheilig

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 18:46

pris wat heeft mijn rodecap hier nu mee te maken. Tong uitsteken

Yor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 18:49

hahaha ben dus niet de enigste Schijnheilig
kan er nog wel wat aan toevoegen!!

- heb op 2 pc's hier thuis bokt als startpagina
- heb bij de meeste vriendinnen met internet bokt bij de favorieten gezet
- vaak heb ik alle berichten gelezen en staat alles op blauw en zijn er geen forums meer rood dan blijf ik net zo lang op vernieuwen klikken tot er weer een rode is
- tussen het avond eten en het toetje check ik snel even of er nog nieuwe berichten zijn
- als ik thuis kom ga ik zitten achter de pc, klik op vernieuwen (bokt staat hele dag open) hang ik mn jas over de stoel en doe mn schoenen hier uit.....
- mn school boeken liggen allemaal rond de pc
- mn ratten staan binnenhandbereik bij de pc (als ze op mn kamer zijn zien ze nooit iemand behalve als ik naar bed ga)
- 's ochtends ontbijt ik achter de pc en pak mn tas in achter de pc

hihi wie herkent dit nogsteeds?:D Haha!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: yor op 2001-10-09 19:50 ]</font>

Ankie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 19:15

Haha! Haha! Haha! Dit is nog niet bekend want ik zit er pas 2 dagen op. Kan me wel voorstellen dat dit gaat komen. Als echte paarde-maloot, want zo noem ik mezelf maar, kik ik op paarde-priet-praat. Jammer genoeg nog geen pc op de wc maar dat is een kwestie van tijd (LOL). Hoe komen jullie aan al die grappige teksten?? Ergens van internet gehaalt natuurlijk, maar waar. Ik brand van nieuwsgierigheid.Ik ben een paar dagen vrij van me school, dus ik zal zelf wel even gaan strunen op het www. Troedeledokie.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ankie op 2001-10-09 20:16 ]</font>

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 19:18

Hahahahahaha, ze zijn echt goed!! Party!! Party!! Party!!

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 19:30

Ik herken het meeste wel...

En sinds ik op mezelf woon heb ik er een groot probleem bij: ik zit zelfs tijdens het eten nog op bokt.nl en aangezien ik niet al te handig ben, zit er nu vanalles in m'n toetsenbord, hagelslag enz...

DominiqueDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 19:35

Ik herken ook het meeste wel............ *LOL* Schijnheilig

liefs layla d

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 19:45

ik herken wel veel maar niet alles en ook niet allemaal zo extreem.... hm ben ik nu erg verslaafd??? enneh wordt er ook gekeken naar het aantal berichten dat je hebt geplaatst??

Ditta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 20:02

Eigelijk herken ik niks (nee hoor, echt niet!!) Schijnheilig

het ergste is dat als ik op school zit ik verlang naar de vrije middag waar je de hele dag kan bokken!

Trouwens! ze zouden een bokt mini pc'tje met internet! dan kan je rijden en bokken te gelijk!

paardengek!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 20:10

Heeee, dat van Yor komt me wel hèèèèèèèèèl erg bekend voor, alleen is het bij mij ook nog dat ik als ik thuis kom niet eerst mn huiswerk maak maar tot 's avonds laat zit te bokken (wat nu is afgeschaft door mn moeder trouwens Boos! )

*LOL* *LOL* *LOL*

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 20:23

tja, het meeste geboeurt me wel es..... vooral op school, dan zitten ze je echt zo aan te gapen, je ziet ze denken , tuurlijk, waar heb je het over??

Melig....muuuuuuuh..

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 20:26

kan me ook wel in de meeste vinden. zijn er een paar die inderdaad ook echt voorkomen Lachen
maar verder ben ik heel onschuldig wat verslaafd betreft Schijnheilig Schijnheilig *LOL*

Ditta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 20:27

das echt erug hoor! dat gevoel
de stomme leraren en dan over onintresante dingen!

gaaaaap, dan ga je bv vast bedenken wat je vanmiddag op bokt gaat zetten enz.!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 21:27

Komt allemaal griezelig bekend voor, gaat het dan niet goed met me? Ik ontbijt idd ook voor de pc, heb op m'n werk gewoon de hele dag Bokt aanstaan (elk kwartiertje effe kijken als het lukt) en ik vind het prima als m'n vent 's avonds belt dat 'ie later komt, want dan kan ik nog effe online... HEEEEEEEEEEEEELP! Haha!

Imposante

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 21:50

Ehm....nee ik zie niets bekends hoor Lips are sealed Schijnheilig Lips are sealed Schijnheilig Lips are sealed Schijnheilig hahahaha Haha! !

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 21:59

Ik ga met Akerna mee voor de Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Kan niet anders zeggen..... Het spijt me, maar ook IK ben zeer verslaafd..... Knipoog

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 08:57

ik ben erg verslaafd
mischien moet er maar een afkickkliniek speciaal voor Bokkers opgericht worden

hoewel ik niet wil afkikken

oja
ik mis nu mijn handvaardigheidslessen op school, omdat ik liever naar het studiehuis ging om te bokken, omdat ik gister ook al de hele dag niet heb kunnen bokken
erg he?
dit is toch veel leuker dan figuurzagen?

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 09:42

Tsss.... jullie zijn echt VER heen hoor! Bart: misschien is het toch wel een goed idee om een speciaal forum te maken voor deze AB-ers (Anonieme Bokt-verslaafden). In groepsverband kun je vaak veel bereiken...

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 12:07

Enkele punten komen mij bekend voor. Ik gebruik IRL ook de woorden "poedersuiker, banketstaaf of stinkmodder". Ik ben niet echt verslaafd aan bokt/fora, hoewel ik wel erg baal dat ik nu niet thuis op Internet kan. Maar ja, een paar avondjes niet Internetten is ook weleens lekker

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 12:39

Schijnheilig

Ik moet helaas toegeven dat ik ontzettend verslaafd ben, erger dan ik dacht! *LOL*

Je typt boodschappen naar je vrienden, terwijl je ze spreekt over de telefoon. -> ja helemaal waar!

Je typt niet langer nauwkeurig met de bijbehorende hoofdletters en complete zinnen. -> Klopt, en ik denk in smileys, ik typ ze ook overal en ik schrijf ze zelfs op als ik even snel een notitie moet maken! Haha!

Je weet meer van de dagelijkse routine van je online Bokt vrienden, dan van je eigen familie. -> helemaal waar... Bloos

En verder kloppen ze ook bijna allemaal! Haha!