Hé ze zijn er weer!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26554
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 21:42

Volghens mij hebben ze geen eens stadswachten in deventer?
Vorige week voor het eerst een politieauto gezien!Zo hoort het gewoon allemaal braaf gedragende boertjes hier

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 22:01

KellyenXena schreef:
Niet alleen die wachters zijn terug....Ook de hormonen van menig man speelt weer aardig op.... Boos!


*LOL*
Heerlijk toch? Dan weet ik altijd dat de zomer dan écht begint!! Haha!
Mijn eigen hormonen zitten ook niet stil..en claxonneren kan ik ook als de beste Bloos

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 22:18

imker schreef:
Hier heb je dat soort blauwe lastpakken niet. OK dan! Bij ons is het al een wonder als je een politieauto tegenkomt, laat staan parkeerwachten. Gelukkig maar Haha! !


Mag ik bij jou komen wonen? Hier komen ze veel te vaak!! Scheve mond Zodra we met meer dan drie man 's avonds buiten staan komen ze minstens drie keer per uur voorbij rijden... Boos!

Ethelate

Berichten: 21123
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 22:23

In Den Bosch heb je van die stadwachters die je proberen van je fiets te sleuren als je probeert binnen een tussen uur op en neer te sjeezen naar de mac. En leraren trappen niet elke week in de smoes dat je van je fiets werd gesleurd door een stadswachter

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 22:25

Gewoon naar de Burger King gaan, dazz lekkerder en dichterbij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 09:15

Ilindra schreef:
Je kan de stadswachten wel gaan lopen afzeiken maar ze doen iig wel wat voor hun geld.

** Als het mooi weer is wel ja.... Haha!

Er zijn klaplopers zat die gewoon hun uitkering houden en zelfs geen Melkertbaan aannemen/aankunnen.

** Daar heb ik ook wel ideeen voor wat we daar mee kunnen doen, maar ik ben bang dat ik die niet uit mag laten voeren Tong uitsteken

Vind dat ze best wat meer respect verdienen ipv altijd maar dat afzeiken.

** Ik heb geen respect voor iemand die alleen met mooi weer onder z'n steen vandaan komt en het leuk vindt om kinderen af te smoelen om zo z'n eigenwaarde op te krikken. Dan ben je voor mij gewoon een Loser met een grote L.

Wat doen jullie zelf voor een prettiger maatschapij (behalve fietsen in een voetgangersgebied en fout parkeren)?

** Wat ik voor de maatschappij doe: ik werk in een sociaal vak ipv ergens waar ik veel meer geld kan verdienen, juist om mensen aan een passende en motiverende baan te helpen. Verder fiets ik uberhaupt niet en al helemaal niet in voetgangersgebieden, parkeer ik niet fout, rij ik niet te hard etc etc.
Ik ben een vriendelijk en sociaal mens, altijd bereid om een ander te helpen, en ook mans genoeg om iemand aan te spreken op asociaal gedrag etc.
Oftewel: alle recht van spreken Haha!
Pas als de parkeer- en stadswachten ook als het regent of koud is eens hun taak buiten uit gaan voeren, en zich wat vriendelijker, socialer en dienstverlenender op gaan stellen jegens de mensen die belasting betalen om hen aan een gesubsidieerde baan te helpen, DAN zullen ze bij mij hun respect VERDIENEN.


Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 10:39

Wij hebben trouwens wel één hele leuke stadswacht:

Deze man is zijn baan kwijt geraakt na een ernstig bedrijfsongeval. Of ja..kwijtgeraakt klinkt verkeerd, maar hij kon zijn werk niet meer doen, door de gevolgen van dat ongeval. Nu is ie stadswacht, zomer én winter. In de winter maakt ie vaak een praatje met de hangjeugd op het pleintje, en hij heeft dan ook een redelijke band met deze jongeren. Ze luisteren zelfs naar hem Knipoog
Ook zie je hem in de winter net zoveel als in de zomer (wel vaker in zijn uppie), en altijd als er iets te doen is, is hij er ook. Hij groet iedereen, en voelt zich niks meer, niks minder dan anderen. Echt een sympatieke man!
Helaas ken ik er daar niet zoveel van, maar ik vond hem wel een vermelding waard! OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 12:03

Kijk, en DAT zijn de stadswachten waar ik dus echt wel respect voor heb. Die hun WERK serieus nemen, ipv hun uniform!
En, voor wat betreft de jongeren, hij snapt het tenminste. Met die gasten is echt wel te praten hoor!