bod gedaan op een woning (Huis is nu gekocht)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 23:52

Gefeliciteerd Maarten! Ik ben heel benieuwd!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 23:54

Wow... Cool Bedankt voor alle felicitaties Haha! nog even afwachten hè... ik heb nog niets getekend Knipoog

Ik heb een flat gekocht in Emmen, ongeveer een kwartiertje rijden naar Kim en ongeveer een kwartiertje korter rijden naar mijn werk.

Ik ga eerst maar even met de rabobank praten, toevallig zag ik vandaag bij het pinnen dat ze één of andere startershypotheek hebben die voordelig schijnt te zijn. Even checken dus Cool

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 00:59

Gefeliciteerd !!
Grappig dat je nu ineens van een aantal wat leest over het kopen van een huis !!
Wij hebben gister ook een bod gedaan en het is geaccepteerd, dus ik kan me heel goed voorstellen dat je happy bent ook al is het nog niet helemaal "rond" Haha!

Maar dat je naar een flat gaat ? terwijl je zoals ik het hier begrijp een klein huisje had (hebt) bij je paard ??

Wij gaan van de flat, naar een helft van een dubbel.
Stond vanmorgen nog op het balkon te bedenken dat ik straks met mijn kop in de zon lig in de tuin Cool
Ik kan niet wachten ............ heel veen succes !!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 04:34

Gaaf! Gefeliciteerd! Ben heel erg benieuwd! En succes met je hypotheek! Party!!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 06:42

Laat je met hypotheken niet teveel verleiden. Rentes gingen vandaag omhoog trouwens. Wij hebben gister een offerte laten maken. Precies op tijd Haha!.

Startershypotheek houdt rekening met je salarisgroei. Je kan hogere hypo krijgen omdat ze vooruit kijken voor je.

Let met lagere rentes ook op. Mensen die hele lage rentes aanbieden moet je ook altijd even checken wat je aan premie betaald. Kan wel eens heel wat meer zijn Knipoog

Feli Maarten. Misschien zien we elkaar binnenkort wel wat vaker Knipoog

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-04 08:55

curly2day, yep... het klopt. Op dit moment heb ik een zeer kleine huurwoning in een klein dorpje. Mijn paard staat aan de overkant op een pensionstal. Op zich een perfecte situatie, ware het niet dat die woning niet van mij is en ik elke maand dus een aanzienlijke hoeveelheid geld kwijt ben aan huur. Daar krijg ik alleen woongenot voor. Door een klein beetje meer te besteden aan een eigen woning krijg ik woongenot, maar ook is het een investering, een alternatieve spaarpot zeg maar Lachen Dat weegt op dit moment zwaarder dan het feit dat ik dicht bij mijn paard woon. Ik zit straks ongeveer 15 minuten rijden van mijn paard af en kan ten alle tijde bij haar langs om haar even een knuffel te geven Knipoog het paard bij huis komt vanzelf wel weer over een paar jaar Knipoog

Over die hypotheek... ik zag toevallig gisteren, toen ik mijn laatste maandhuur aan het pinnen was Haha! in een oogwenk een reclame van de rabobank. Iets met 1 procent bij een startershypotheek. Ik kan er op dit moment op internet niets over vinden en ben toch wel benieuwd wat die aanbieding nu precies inhoudt. Op zich ben ik altijd erg tevreden geweest over de service van de rabobank (mijn rekeningen lopen daar al ruim 20 jaar) dus zou ik het ook prettig vinden als ze mij een goede aanbieding kunnen doen. Dus... wie heeft er wat meer info over die reclame die aan mijn oog voorbij vloog? Haha!

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 09:06

Maarten schreef:
curly2day, yep... het klopt. Op dit moment heb ik een zeer kleine huurwoning in een klein dorpje. Mijn paard staat aan de overkant op een pensionstal. Op zich een perfecte situatie, ware het niet dat die woning niet van mij is en ik elke maand dus een aanzienlijke hoeveelheid geld kwijt ben aan huur. Daar krijg ik alleen woongenot voor. Door een klein beetje meer te besteden aan een eigen woning krijg ik woongenot, maar ook is het een investering, een alternatieve spaarpot zeg maar Lachen Dat weegt op dit moment zwaarder dan het feit dat ik dicht bij mijn paard woon. Ik zit straks ongeveer 15 minuten rijden van mijn paard af en kan ten alle tijde bij haar langs om haar even een knuffel te geven Knipoog het paard bij huis komt vanzelf wel weer over een paar jaar Knipoog

Over die hypotheek... ik zag toevallig gisteren, toen ik mijn laatste maandhuur aan het pinnen was Haha! in een oogwenk een reclame van de rabobank. Iets met 1 procent bij een startershypotheek. Ik kan er op dit moment op internet niets over vinden en ben toch wel benieuwd wat die aanbieding nu precies inhoudt. Op zich ben ik altijd erg tevreden geweest over de service van de rabobank (mijn rekeningen lopen daar al ruim 20 jaar) dus zou ik het ook prettig vinden als ze mij een goede aanbieding kunnen doen. Dus... wie heeft er wat meer info over die reclame die aan mijn oog voorbij vloog? Haha!



Inderdaad, daarom kopen wij nu ook, toch een beetje eigen investering.

Wij hebben ook geinformeerd over de startershypotheek, maar wij verdienen met zijn 2en teveel Boos!
Ik denk dat ik hier nog wel wat info heb liggen.............. zal even zoeken
Gevonden: www.startbox.info, als het goed is.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-04 09:25

Dat van die startbox is idd een startershypotheek, maar dan weer niet van de rabobank Haha! Ik denk dat ik maar even een afspraak ga maken met de rabobank om gewoon maar even te informeren Lachen Hoewel het natuurlijk nooit kwaad kan bij andere startershypotheekverstrekkers (wat een woord Haha! ) te informeren

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 09:33

Lekker he maarten shoppen hihi.

Zou gewoon een afgspraak maken bij 2 of 3 verschillende hypotheek adviseurs. Iedereen beijkt het toch weer anders. Aanbiedingen zijn leuk maar je moet afwegen of je er ook werkelijk wat aan hebt. Vaak valt dat tegen of ze stellen een hoop eissen. Succes