whooo oppassen aub...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 16:16


Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 17:44

Oké, zullen we dan maar zeggen einde discussie en iedereen in zijn eigen waarde laten en niet alles altijd als een persoonijke aanval opvatten!!! Enne.hoe kom je bij de 'hardekern'??? hahahahaha grapje hoor!! En ik zal proberen om wat minder grof/stug over te komen ook al bedoel ik hetniet zo( goed PJ?).groetjes

Knipoog

Nimber

Berichten: 26554
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 17:54

Wow wat een boel reactie's op iets wat verkeerd wordt uitgelegd.
met harde kern bedoelde ik weer wat anders *LOL*
Ik bedoelde eigenlijk de mensen die elkaar veel persoonlijker kende dan alleen van een paar berichtjes. mhhh leg ik het zo goed uit Verward
Dus niet meteen weer aanvallen op dit berichtje AUB.
Wat ik min of meer bedoelde is dat net als destijds op horses het opviel dat de afkraak berichtjes of onder een naam geplaatst werd die je nooit eerder had gezien of onder een naam van een ander of onder anoniem. zo was dat hier dus ook in het begin sommige herinneren zich een olifantje wel of dat geklooi van vanmiddag.
En ik bedoelde daar dus al helemaal geen mensen mee die maar een paar berichtjes hebben gezet zoals bart zei: die of op vakantie waren of het druk hebben.
Dus ik hoop dat sommige zich niet meer zo aangevallen willen voelen want het is al helemaal niet tegen jullie bedoeld.
Hoop dat het zo misschien wat duidelijker is en zo nee stuur me dan even een privebericht of wat via ICQ mijn mail staat er ook bij.
Ik denk niet dat de rest lastig gevallen hoeft te worden met dit soort berichtjes.
Dus nogmaals dit is niet NEGATIEF bedoeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 18:32

netjes uitgelegd!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 20:37

Ik wou ook al gaan zeggen... Zoals ik Kim ken is het niet de harde vandalen hooligans kern hoor... Maar goed, is al weer overbodig..

Ik denk dat het heel moeilijk is om met 250 man een gezellig cluppie te houden. Dat moet je niemand verwijten denk ik. In het begin reageerde ik op ALLES. Nu niet meer, vind veel onderwerpen minder zeggend geworden, in het begin kende ik ook iedereen wel denk ik. Nu is het nog steeds gezellig, maar wel heel anders. En ik vind ook niet dat je alles persoonlijk moet opvatten. 't Is alleen wel menselijk...

Laudie

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 21:20

"En ik vind ook niet dat je alles persoonlijk moet opvatten. 't Is alleen wel menselijk."

Die voeg ik toe aan m'n email quotes! Dank je Lachen