Hermes House Band in Oostenrijk :-)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-01 17:48

Kent iemand de Hermes House Band nog, van 'I will survive' (lalalalalala etc.)? Lang niks van gehoord, maar ik ben er net bij toeval achter gekomen waar ze tegenwoordig uithangen: in Oostenrijk! Haha!

Ik ben een leuk beltoontje aan het zoeken via http://www.planet.nl en daar staat ook de top 30 van Oostenrijk bij. Moest ff 3x kijken of ik het wel echt goed las: daar stond ook 'Country Roads' van de Hermes House Band bij. Yep, dat oude cowboynummer... *LOL*

Jodeli... Haha!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-10-08 18:49 ]</font>

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 17:54

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dorine_81 op 2001-11-16 09:55 ]</font>

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-01 17:57

Ik zag 'm net idd ook al in de top 30 van Duitsland staan. Hihi, HHB geht Über die Grenze (of is het der Grenze)? Ach ja, Guus Meeuwis schijnt ook ooit in de Israelische top 10 te hebben gestaan, dus waarom niet... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 22:12

Mijn God, de Herpes House Band, tja...
hmmm, heb ze vorig jaar nog op een gala in Rotterdam zien spelen Verward

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-01 23:19

OMG, doen ze dat nog steeds dan? Ik heb ze in '96 op een gala in Rotterdam zien/horen spelen, overigens was hun boegbeeld Judith toen net vervangen door Peggy uit Delft. Hoe ik dat weet? Jaaaaaaah, connecties... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 23:52

Het ergste is ook nog, de Herpes House Band is van het Rotterdamse Corps, en dit was een AHC-gala van Virgiel uit Delft... Misschien is dat de link met die Peggy???

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-01 23:56

Klopt ja, clubgenootje van die Peggy zat toen in de organiserende commissie, samen met mijn toenmalige galapartner c.q. oud-klasgenoot. Het zal toch niet zo zijn dat ze sinds '96 elk jaar op het Virgiel-gala hebben opgetreden? Dat zou wel heeeel sneu zijn... Haha!

Smaxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 11:17

Haha! Ik heb de HHB afgelopen augustus nog live gezien in Eindhoven.... op de feestavond van een
2-daags hockeytoernooi....

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-01 12:25

Ik zag ze voor het eerst op het feest ter ere van het zoveel-honderdjarig bestaan van de Erasmus Universiteit in Rotterdam ('93 volgens mij). Thuiswedstrijd dus voor die lui. Toen iedereen overging op 'lalalalalala' stond ik echt met open mond te kijken, zo van: 'Wat doen die Rotterdammers raar?' Bleek het bij de act te horen... en een half jaar later kende heel Nederland ze. Vorig jaar was ik in Cannes (Zuid-Frankrijk), stond daar op de braderie een of ander plaatselijk bandje I will Survive te spelen en jawel hoor, in de lalala-versie... Haha!

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 19:38

Je wilt niet weten wat ik vandaag op de Duitse radio hoorde tijdens mijn 'koeriersbaantje'. JAWOHL!!! De 'herpes' house band. Je zou denken dat ze dat nummer draaien in het Duits. Echt niet!! De volledig Nederlandse versie!!! *LOL*