Elf Fantasy Fair

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IcePrincess

Berichten: 7744
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 16:31

Rainie"]
[quote="Fairie schreef:
Als het goed is kom ik ook Haha!

Ik moet nog even bekijken hoe ik dat ga doen. Trein, auto... We zullen zien Lachen

Ik ga dan waarschijnlijk mee... Tong uitsteken Al heb ik niet echt iets wat ik kan aantrekken Scheve mond
[/quote]

en jullie gaan samen met mij Schijnheilig

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 16:38

De winterfair is niet van Elf fantasy maar van Archeon.

ik heb vorig jaar twee dagen op de fantasy fair gestaan met Dutchelfwood, en heb me helemaal kapot geergerd aan de organisatie.. wat een amateuristisch gedoe bij tijd en wijle :/

Ik weet niet of ik weer ga... ik vind de toegangsprijs veel te hoog voor wat het voorstelt, dus kom alleen als ik een stand neem/huur/krijg in de kunsttent of weer help bij een eventuele stand van Dutchelfwood.

Qua kostuum... Ellende's kostuum bestaat op dit moment alleen nog maar in m'n hoofd, dus ik trek of één van m'n larpkostuums uit de kast, of ben er als dreuzel

Tancreda4

Berichten: 24066
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 18:05

Wat is de entreeprijs dan? En volgende keer waarschuwen als het in Archeon is, dan kom ik zeker langs, ligt naast de deur!

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 19:03

*steekt vinger op* Ik ga! Ik was er vorig jaar ook, en ga dit jaar weer met dezelfde groep. Uiteraard verkleed, maar ik moet even beslissen hoe precies. Ik heb een erg mooi zilver/wit gewaad-achtig iets, maar ja, hoelang blijft dat wit? Haha! Dus waarschijnlijk wordt het iets anders...
Ik heb er echt veel zin in, en gelukkig is het net na de examens en lekker dichtbij Lachen

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-04 18:46

ok gfezellie :p veel meer bokkers als ik verwachtte...

Tancreda4

Berichten: 24066
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 14:19

Nu nog even kijken of ik vervoer kan regelen Haha!