heeft bokt jullie veranderd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 14:04

Ik kijk anders tegen de banketstaaf aan Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 14:05

haha
en ook kijk ik voortaan wat er in een oliebol zit Haha!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 14:21

Bokt heeft mij niet echt veranderd denk ik.
Wel heb ik een hoop geleerd en bovendien een hele hoop leuke mensen leren kennen Lachen

verootjoo
Berichten: 35653
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 14:46

Ik heb echt veel van bokt geleerd. Ook dingen waar ik nooit over na heb gedacht. En als je een vraag stelt krijg je meer antwoorden, van meerdere kanten bekeken, en meerdere oplossingen voor het probleem.

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 15:08

Volgens mij heb ik via Bokt niet heel veel meer over paarden geleerd dan ik al wist (o wat klinkt dat arrogant, sorry.. Misschien komt het nog wel). Wel over de hardnekkigheid van het paardenvirus, haha! Haha!

En ten slotte is er dit veranderd: Als ik nu op de faculteit of bij stage achter een computer zit doe ik werkelijk NIKS zinnigs meer Cool . Op mijn kamer houd ik dus braaf mijn antieke PC (ja echt, zo`n oude 'PC' is het) waar geen internet op kan. Dan komt het er misschien ooit nog van om af te studeren. Knipoog

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 17:23

Ja ik ben eigenlijk nu al een tijdje (3 jaar) niet meer intensief (wel nog een beetje) met paarden bezig dus ben nu meer in het algeme gedeelte te vinden en dat is ook verslaafend!!!!

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 17:25

Rainie schreef:
Ik kijk anders tegen de banketstaaf aan Scheve mond


Haha, ja precies Haha!
Telkens als ik de woorden poedersuiker, banketstaaf hoor denk ik aan bokt Tong uitsteken

Verder heeft bokt mij echt niet veranderd.

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 17:30

Wat een prutsmuts is, dat die op een dorpfiets rijdt, dat een banketstaaf oliebol verkoopt en nog veel meer Knipoog

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 17:34

Nee, Bokt heeft mij niet veranderd. Op paardengebied heb ik wel een hoop geleerd, en ben er achter gekomen dat ik ook nog heeeeel veel moet leren.

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 18:16

Ik ben feller geworden en dan met name in discussies! Ik wou altijd al mijn gelijk hebben in discussies, vooral als ik van mijn gelijk was overtuigd. Maar op bokt heb ik echt geleerd om dan met goeie argumenten aan te komen! Had laatst nog een onenigheid met een vriend van me en later was het niet eens meer die onenigheid waar we over zaten de ruzien, maar over zijn manier van discusieren. Zo riep hij op een gegeven moment dat ik ALTIJD liep ze zeiken dus ik vraag waarover dan??? Nouja dat kon ie niet zeggen. Ben nu nog boos op hem, maar dat is dus puur de manier waarop hij zat te zeuren!

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 18:19

O ja, ben er ook achter gekomen dat er heeel veel mensen dezelfde rijtechnische problemen hebben als ik! En veel mensen met problemen die ik ook wel is heb gehad of nog heb en dan vind ik het heel leuk om dat aan iemand uit te leggen!

Bollee

Berichten: 475
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 21:31

Ik zit hier nog niet heel lang, maar ik ben toch al minder verlegen geworden en ik wil minder graag mijn gelijk hebben...

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 22:47

Of bokt me heeft veranderd?Ja net als bij zovelen ik ben soms verslaafd!
Wat ik ook heb geleerd in mijn boktcarriere is uittekijken wat voor topics ik open,want soms zijn de reacties wel erg recht voor je raap!
Toch geniet ik zo vaak van bokt,en daarom blijf ik hier komen.

horsiesrulez
Berichten: 5
Geregistreerd: 13-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 10:24

Nah kweetnie, ben net 10 minuten hierzo dus dat merke we wel

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 10:49

Ik vind het wel beetje raar als een forum je kan veranderen... Misschien wel dat je dingen geleerd hebt, of ergens anders tegenaan kijkt, maar als een forum je kan veranderen... hmm nee beetje raar, er is meer voor nodig om mij te veranderen Haha!

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 10:55

bokt heeft mij niet veranderd
maar door het doorlezen van topics
leer je dingen die je daarvoor nog niet wist
ik wist al best wel veel maar zoals rijtechnische dingen
daar hoef aan mij niks over te vragen Tong uitsteken
en sommige topics zijn dan best informatiek
alleen maar goed Haha!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 12:46

Cassidy schreef:
nee, bokt heeft me niet veranderd. Bokt heeft me wel door menig saaie werkdag heengeholpen.

same here. Leer wel nog steeds van bokt en dat is een leuke bijkomstigheid.

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 14:36

Idd, ik kijk veeel minder tv, hooguit een paar vaste programma´s.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 14:39

Ik ben voorzichtiger geworden in mijn uitspraken. Ze kunnen nog steeds vrij hard zijn, maar ik zorg er wel voor dat het zodanig onderbouwd is, dat mensen gewoon een discussie aangaan en me niet veroordelen op wat ik zeg. Ik zeg dus nog steeds precies wat ik wil zeggen, maar zodanig dat ze me er niet op kunnen aanvallen. Maar dat laatste is nog niet altijd te voorkomen hoor. Soms lezen mensen namelijk toch maar selectief wat je schrijft.

Cassidy schreef:
Bokt heeft me wel door menig saaie werkdag heengeholpen.

bij mij ook!

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 15:16

Foei foei foei, en daar krijgen jullie voor betaald? Om te schamen Knipoog Eigelijk moeten we nu een uitzettingsprocedure tegen jullie, stelletje profiteurs, beginnen. Dag belastingscentjes! Boos!

Grapje Knipoog

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 08:34

Rainie"]
Ik kijk anders tegen de banketstaaf aan Scheve mond
[/quote]
[quote="runningkawa schreef:
en ook kijk ik voortaan wat er in een oliebol zit Haha!

Haha Haha! ik dus ook! Schiet meteen in de lach wanneer iemand zo'n woord gebruikt.
Ook heeft Bokt me verder wel veranderd denk ik, ik weet echt véél meer heb dus meer kennis. Over vanalles eigenlijk. Ik kijk minder tv omdat ik die tijd nu voor de pc zit Haha!

Gretha
Berichten: 377
Geregistreerd: 12-09-03
Woonplaats: hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 13:44

t heeft mij wel veel geleerd, vooral t rijtechnische en vraag maar raak forum
ik kan hier zelf mn problemen posten en leren van de antwoorden, en ook leren van de vragen van anderen etc.
vooral dat van achter naar voor rijden was mij op de manege niet echt geleerd, maar probeer dat soort dingen nu allemaal wel op de manege.
en ik kijk ook nog steeds te veel tv, tv staat zowat naast mn beeldscherm, beide in mn eigen kamer! Haha! dus doe beide tegelijk :p

Dennis

Berichten: 31473
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 14:24

Ik denk soms in sensuurwoorden. Maar verder heeft Bokt mijn nauwelijks veranderd(ja, zo als bijna iedereen kijk ik wat minder TV).

Wel heeft Bokt mij door veel lange saaie school en stage dagen geholpen. En heb ik veel leuke mensen leren kennen Lachen.

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 15:26

Bokt heeft mij aan een nieuwe verslaving geholpen Haha! , en ja minder tv kijken en een vriendje die loopt te zeuren dat ik veel te lang achter de pc zit

Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 15:43

Ik ben wat ruimdenkender geworden denk ik, omdat ik heel vaak oplossingen voor problemen langs zie komen die goed blijken te werken maar waar ik zelf nooit aan begonnen zou zijn. Dat soort dingen pik ik mee en houd ik in mijn achterhoofd, voor het geval ik zelf een keer iets soortgelijks tegen kom / meemaak.
Verder zijn mijn typvingers een stuk gespierder geworden! Haha!