Optreden Dinand op TMF Awards

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 09:57

Vanes schreef:
Ik vondt het werkelijk heel erg mooi om te zien.


Ik ook..Heb echt met kippenvel zitten kijken... OK dan!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 10:17

Sorane"]
[quote="lis schreef:
Jezus, ik vind dat wel HEEEEEL hard oordelen Sorane.
Ik hoop niet dat zulke dingen hem ooit ter ore komen, want wat moet dat pijn doen


Dat kan best zo zijn, maar heb jij hem toen zien staan? En niet alle opbrengsten gaan naar dat goede doel. Is niet erg want hij moet ook leven, maar ga dan niet lopen verkondigen dat je dat wel doet. Dat wekt een zeer vertekend beeld op.

En als jij een liedje schrijft voor je geliefde, dan ga je dat niet ongeintereseerd en zonder gevoel zitten opschreeuwen met een valse gitaar bij de TMF awards.
Ik vind dat gewoon erg raar. Maar het verbaasd me niet zoveel van hem eigenlijk...
[/quote]


Sorry hoor, maar dit is echt zo respectloos.. Iedereen heeft een andere manier om zijn verdriet te verwerken.. Dat jij het niet op deze manier zou doen prima, maar reken een ander er niet op af..
Gatver van zulke reacties kan ik echt walgen..

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 11:48

Ah Sorane is weer present..
Jij zou het natuurlijk hééél anders doen. Want zó hoort het niet. Verward Laat iedereen toch in hun waarde.

Ik vind het erg mooi. Dat je als artiest zoiets als rouwverwerking vind ik knap, lijkt me erg moeilijk. Maar wel een soort van verwerkingsproces. Maar als je dan dit soort reacties eroverheen krijgt lijkt me dat helemaal vreselijk. Iemand gaat eens niet in een hokje zitten mokken, en hij is meteen een vieze uitmelker. Inderdaad Lis, laat het hem maar niet horen...
Laatst bijgewerkt door Laura op 11-04-04 12:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 11:50

Ik heb het net ff snel gezien Tong uitsteken

Ik vond het wel heel mooi met al die lichtjes

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 11:55

Irritant schreef:
Ik heb het net ff snel gezien Tong uitsteken

Ik vond het wel heel mooi met al die lichtjes


Ja alleen hingen die lichtjes iets te laag (in de nekken van mensen die kwamen kijken Haha! )

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 12:34

obelix"]
[quote="Vanes schreef:
Ik vondt het werkelijk heel erg mooi om te zien.


Ik ook..Heb echt met kippenvel zitten kijken... OK dan!
[/quote]
Helemaal mee eens.. Toen ik het zag.. Brrr kreeg echt kippevel

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 12:38

Vondt het ook onwijs mooi.
Kreeg er kippennvel van.

Mellow

Berichten: 6470
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 14:55

ik vond het heel mooi om te zien.

ik denk dat hij met zijn muziek zijn gevoelens kan uiten.
denk even na die man doet het heus niet om het geld of wat dan ook.
die man is de liefde van z'n leven en de moeder van z'n kind kwijt.
hij verwerkt de dood van zijn vrouw op deze manier en wil er ook anderen bij helpen.
je moet het eerst maar eens meemaken hoe het is om (bijna) iemand te verliezen aan zo'n stomme ziekte.
daarna moet je nog maar eens zien hoe je erover nadenkt.

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 15:01

Laura schreef:
Ah Sorane is weer present..
Jij zou het natuurlijk hééél anders doen. Want zó hoort het niet. Verward Laat iedereen toch in hun waarde.

Ik vind het erg mooi. Dat je als artiest zoiets als rouwverwerking vind ik knap, lijkt me erg moeilijk. Maar wel een soort van verwerkingsproces. Maar als je dan dit soort reacties eroverheen krijgt lijkt me dat helemaal vreselijk. Iemand gaat eens niet in een hokje zitten mokken, en hij is meteen een vieze uitmelker. Inderdaad Lis, laat het hem maar niet horen...

Als hij een vieze uitmelker was, had hij het niet gedoneert aan de kankerbestrijding. Lekker snel, fout geconcludeert zeg.
Weet je hoeveel pijn je daar iemand mee kan doen, als hij dit hoort, door snel je eigen conclusies te trekken en ze rond te schreeuwen.
Hij verwerkt zijn verdriet en doet dat op deze manier. En om dat hij bekend is, mag hij niet dronken zijn in een discotheek Verward
Ik vind het super knap dat hij het doet!

Kieffertje

Berichten: 1743
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 15:30

Ik vond zijn optreden idd heel mooi. Ook het filmpje dat daarna kwam van de KWF. Misschien was het juist de bedoeling dat hij niet aangekondigd was. Vond het wel wat hebben: Eerst helemaal donker en toen zag je hem opeens.
Ik kon het alleen niet helemaal rijmen dat hij daarna heel vrolijk met champagne oid ging rondspuiten toen hij die award had gewonnen. Je verwacht toch zo'n treurend figuur (wat hij misschien van binnen ook was).

En verder vond ik Sylvie weer precies als altijd: Misselijk Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door Kieffertje op 11-04-04 15:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 15:38

Allereerst is het naief om te denken dat alle opbrengsten naar de stichting gaan. Vaak genoeg is naar boven gekomen dat dit niet het geval is. Of dat met Dinand ook zo is weet ik niet. Daar kan ik nie tover oordelen maar als je bij accountants hebt gewerkt die instellingen als Foster Parents, WNF enz. hebben gecontroleerd en je komt er achter dat nog geen 10 ct (in guldens) naar het doel gaan dan wordt je wel wat sceptischer. Goed, nogmaals, weet niet of dat bij Dinand ook het geval is. Bij veel andere artiesten is dat wel aan het licht gekomen. Maar wie ben ik.

Verder, als ik mijn geliefde zou verliezen en ik zou daar een lied over schrijven dan zou ik dat nooit en te nimmer uitbrengen. Maar dat is mijn manier van verwerken. Ik zou het voor mezelf houden. Op de begrafenis draaien en that's it.

Of hij een uitmelker is, tja, zou het zo zijn dan moet hij er mee leven niet ik. Zijn keus en hij zal er mee verder moeten Knipoog.

Kieffertje

Berichten: 1743
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 15:59

Op de site van de KWF staat dat de hele netto-inkomst naar de kankerbestrijding gaat, Fasel. Vraag is natuurlijk wel welke kosten er allemaal van de bruto inkomsten zijn afgegaan. Het is inderdaad heel erg gesteld met stichtingen als Foster Parents en dergelijke. Daarom doneer ik aan Terre des Hommes, die het CBF-keur heeft. Volgens de site gaat 86% van de opbrengst ook echt naar het goede doel ipv naar dure directeuren. Maar laat ik nu maar ophouden met mn offtopic reactie.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 16:31

Dat geloof ik meteen Kieffertje. Maar veel stichtingen sluiten ook gewoon overeenkomsten. Tenslotte zijn ze al blij als er wat binnenkomt.

Maar nogmaals, ik beweer niet dat dit bij KWF/Dinand zo is, wel dat het meerdere malen bewezen is dat het gebeurd.