favorite tv serie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 22:43

Tsja...als we het nu over vroeger gaan hebben...ik was helemaal weg van de familie Knots!!! Echt lachen...hihihi, tante Til, Frederik, Fransje, meester vogel, neef herbert, oma, de "ouwe zemelaar"...een kloddertje roze hiieeeeeeer...

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 06:02

Ojaaaa....de Familie Knots!!! *LOL* Die moet ik ook nog even bij het lijstje van vroeger zetten. Ik zat ook altijd voor de buis als Familie Knots kwam... Ik zal die serie best nog wel eens willen zien Haha!

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 09:13

Commisaris Rex, schattige Rex!!!! Lovers

Enneh.... 7th Heaven!!! Costa ook wel, maar jammer dat het niet iedere dag komt, alleen maar maandag, maar ja... dan heb je weer een dag om naar uit te kijken.
Tenminste de avond dan, he
Haha!

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 09:31

Een Finse serie Verward Ik kijk maar weinig Finse TV. Mijn vrouw is fan van "Ihmeidentekijät" (Wonderdoeners), een of andere melige ziekenhuis serie. Daarnaast vindt ze ook "Bumtsibum" wel geweldig (een of andere melig muziekspel). Het sterft hier van de Amerikaanse programma's, op dinsdag is er overigens ook een Nederlandse serie (ik zal wel even kijken welke dat is, heb hem nooit gezien, omdat ik altijd op reis ben, ook weer a.s. dinsdag..).

Natuurlijk kijk ik wel veel naar het Finse nieuws. Er zijn ook wel wat spelletjes programmas. Speden Spelit was wel leuk, maar inmiddels is Spede Pasanen alweer overleden. "Kuka halua Miljonääriksi" is ook wel wat, maar dat is eigenlijk een verfinst Amerikaans programma.. Dan zag ik pasgeleden "Videotreffit", een soort dating programma, waar mensen in kunnen chatten met hun GSM. Ons Jantje vindt "Pikku Kakkonen" wel een geweldig programma.. Lijkt wel wat op Tik Tak.

Over Belgische series, ik lag vroeger altijd vreselijk in een deuk met "De Kat". Oudere Belgen of Zuid-Nederlanders kennen dat misschien nog wel.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 09:36

Die Nederlandse serie heet trouwens "Pelimiehet" - Speelmannen.

"Pelimiehet

Polttarit. Mark on päättänyt avioitua Roosin kanssa. Pelikavereiden polttarit osoittautuvat yllätykselliseksi. Hollantilainen komediasarja."

Even vertaald:
"Speelmannen

Vrijgezellenfeest. Mark heeft besloten om te gaan trouwen met Roos. Met zijn "spelmakkers" heeft het feest verrassende wendingen. Nederlandse comedy serie."

Misschien dat jullie de Nederlandse titel wel kunnen raden uit deze beschrijving.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 10:06

Familie knots! Als ze dat weer uit gaan zenden ga ik kijken hoor! Bijna alle vrouwelijke rollen werden gedaan door Hetty Heyting en dat deed ze heel leuk.

Uniek

Berichten: 404
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 11:05

Ik vind ER errug goed! Maar dat is nu niet op tv volgens mij. en seventh heaven (is net gestopt!) enne nog veel meer. maar dat weet ik even niethoor!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 13:06

Ik probeer zo vaak mogelijk Big Brother te kijken maar dat lukt niet altijd.
Verder Friends en Seinfeld, kijk ik altijd samen met mijn vriend als we al op bed liggen, zak chips erbij Vingers aflikken

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 15:41

Mijn favoriete series: ik kijk elke avond ONM en GTST. Vrijdags kijk ik Baantjer, soms ook nog op woensdag op Belgie. Dat is dan na Popslag, een leuke muziekquiz vind ik
En ik vond 7th heaven een leuke serie, maar dat is niet meer. Ik denk dat de NCRV er geen nieuwe afleveringen van heeft gekocht Verdrietig

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 15:45

ik kijk bijna nooit tv, maar als ik kijk, kijk ik Een rug te ver en Ushi en van Dijk (begint zaterdag weer!)

verder nog altijd: Westenwind!

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 19:34

JACK ASS RULES!!!!das echt gaaf op mtv bijna elke dag om 21.30!
erg slap. *LOL*

verder:

buffy(ze zeiden op net 5 toen het stopte dat het in september verder zou gaan,grrr
angel(wanner komt het nou weer!!??)
er
commisaris rex(4 helaas herhalingen)
beast master(fox 8)
the invisible man(fox 8)
mad about you(veronica)
poltergeist(sbs6)
the pretender(als het eindelijk weer eens komt)
first wave(ned 2)
the villa
en zo kan ik nog wel effe doorgaan,beetje verslaafd!

dinsdag gaan we naar de bios naar RUSH HOUR 2!
met jackie chan ik heb iets van 20 films van hem liggen,grote fan,chris tucker is ook wel stoer.

natuurlijk heb ik vroeger ook de ouwe trouwe series gezien:
dukes of hazard(2*helemaal gevolgd
a team(3*helemaal gezien)
knightrider(2*helemaal gezien)
air wolf(1*helemaal gezien)
en er zullen er vast wel meer zijn.

groetjes n Party!!

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 20:54

dinsdag gaan we naar de bios naar RUSH HOUR 2!
met jackie chan ik heb iets van 20 films van hem liggen,grote fan,chris tucker is ook wel stoer....

Ik heb hem al en paar keer in het echie gezien, hij at bij ons in het restaurant. Enne, superaardige kerel, heeft het helemaal niet hoog in zijn bol.

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 10:55

Ik kijk graag naar Rex en Inspector Frost...
misschien moet ik later toch maar bij de politie Haha!

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 11:07

Jaaaaaaaaaa, ER!!! Als dit weer komt ben ik echt Haha!
Ik heb geen idee wanneer het weer komt, maar het is inderdaad de enige serie waar ik voor thuis blijf!
(niet altijd natuurlijk, maar ik vind hem wel erg cool)

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 09:53

Friends!! En sinds kort Costa. Verder All stars, (maar helaas niet meer met Thomas Acda Huilen ) Dawson's creek, Sex and the City en ook Charmed, maar das afgelopen Verdrietig .
Ik kijk niet zo vaak TV, alleen 's avonds, maar ook niet elke. Alleen die series probeer ik wel altijd te zien. En ik kijk wel altijd Journaal en vaak ook NOVA en Netwerk(hoezo nerd?!! Gaaaap )
Ik kijk dus elke dag nieuws en dan een van die series ofzo.

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 09:57

[/quote]
Misschien dat jullie de Nederlandse titel wel kunnen raden uit deze beschrijving.
[/quote]

Dit hierboven nav Joostvangestel

All Stars!!!
Maar dan lopen ze wel achter, haha!! Tong uitsteken

O en ik kijk trouwens ook altijd naar Rozengeur en Wodka Lime, de Nederlandse Sex & the city!!
Cool

_________________
Of toen die avond aan het strand
geen idee meer hoe ik daar ooit was beland...
<font color=red>*Acda en de Munnik*

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dorée op 2001-10-17 09:59 ]</font>

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 12:24

All Stars !!!!! En nog wel een heleboel, maar dat volg ik allemaal niet zo trouw, alhoewel, bij Rex heb ik dat wel gedaan.
Eerder (toen ik nog héél klein was) volgde ik Sesamstraat ook trouw... *LOL* *LOL* *LOL*