Ik ben mijn horloge vergeten uit m'n broekzak te halen en nu is hij lekker gewassen en in de droger geweest Nu zit er allemaal water in Dat wordt een nieuw horloge kopen ...
greetje
Geplaatst: 06-10-01 19:59
Leg hem maar eens op de verwarming, ik vergeet het wel eens als ik in bad ga om mijn horloge af te doen. Ook niet slim ik weet het maar ja!!
missy_m
Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-01 20:20
Laatst heb ik ook mijn biologie boek in bad laten vallen Tja dat moet ik ook maar niet proberen te leren in bad he.. Ik vergeet wel vaker wat, ben ook al eens gaan surfen zonder mijn horloge af te doen, die heeft het toen wel overleefd
marfiek
Geplaatst: 06-10-01 21:31
haha had ik vande week met een tientje ik denk oliebol oliebol oliebol!!! dus ik kijk in me broek zak ik denk ohw ik zal allemaal stukken van mijn overleden tientje vinden maar nee hij was helemaal heel en schoon en rook lekker ik ga voortaan me geld wel wassen is het rtenminste schoon
Jet
Geplaatst: 06-10-01 22:39
Mijn horloge heeft een paar maanden terug ook een wasbeurt mee mogen maken, een vrij goedkoop ding van de Hema. Maar die heeft het uiteindelijk overleefd. Eerst zat er wel veel water onder het glas, maar dat was binnen een paar dagen weg. Nu loopt ie alleen nog achter als ik hem een dag niet om heb ??? Als ik hem gewoon steeds draag gaat het prima, ik ben blij dat ik niet metteen een nieuwe kon kopen, dan had ik nu met twee klokkies gezeten, terwijl 1 voldoende moet zijn...