Ben ik nou ECHT de enige "paard-loze" Bokker??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-01 14:40

Als ik jullie berichtjes en profielen doorspit, blijkt dat eigenlijk iedereen een paard heeft. Of op z'n minst een verzorgpaard. Ben ik nou echt de enige die nog braaf lesgeld betaalt om een uurtje op andermans paard rond te mogen crossen? Of zijn er stiekem toch nog meer....

ylva

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 14:46

Ik zou zo gauw geen namen weten, maar er zijn er zeker meer hoor, trouwens ik betaal stiekum ook geld voor een lesuurtje op een manegepaard terwijl ik toch verzorgpaarden heb en een eigen knollie. Bloos Je bent niet de enige, ben benieuwd wie er naar voren komen Haha!

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 15:10

ik wilde net gaan zeggen dat ik ook geen paardje heb maar ik heb wel verzorg paardjes Haha!
er ijn er vast meer byv. renee_v_d weet ik dat die geen verzorg paard heeft en geen eigen paard

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 15:14

BartVB heeft ook geen paard. Lachen

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 15:16

ik heb ook geen paard, geen verzorg/ bijrijd paard en dat allemaal ook niet in het pony...
ik rijd alleen 1 x in de week op een manege

Spades

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 15:38

Ik heb ook geen paard, sterker nog ik rij niet eens Lachen Maar heb wel een vriendin (Prisca) die erg nadrukkelijk wel een paard heeft... Knipoog

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 16:26

Ik rijd ook manegepaarden hoor, maar ik heb wel een bijrijd/verzorgpaard die ik 2 dagen in de week doe waarvan ik 1 dag rijd

Dorine
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 16:45

Ik ook niet, wel verzorgpaard gehad, maar ben nu met chemokuur bezig Haha! , dus alles even uitstellen.
Volgend jaar krijg ik zelf een paard, joepie! Mijn man is eindelijk overtuigd dat dat toch wel heel erg gaaf is *LOL* .
Maar er zijn er genoeg die er niet voor uit durven komen dat ze geen verzorg- of eigen paard hebben, dus ja...
Sommigen draaien er in hun teksten omheen. Dan zeggen ze 'mijn' paardje, maar is het bijv. alleen een gehuurd paard.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 16:49

Of gemakzucht... Als ik het over Leys en Ameretto heb, dan heb ik het ook over 'mijn' paardjes. Terwijl Leys mijn bijrijdpaard is (maar dat is zo'n officieel woord) en Ameretto ons familiepaard (van m'n zusje).

Mijn enige echte 'eigen' paardje is vorig jaar op 30-jarige leeftijd overleden en ooit zal er wel weer een eigen paardje komen, maar tot die tijd heb ik twee 'halve' paardjes die op papier niet van mij zijn.

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 16:55

Ik heb ook geen eigen pony hoor.
Ik heb een leuke Haflinger die ik 4x in de week mag pakken en dan mag ik er alles mee doen wat ik wil, dus de helft van de week heb ik een vaste 'verzorgpony' zeg maar.
Ik heb ook van mijn 7e tot mijn 18e gewoon op manegepaarden gereden. Daarna zijn de bijrijdpony's en leasepony's begonnen dus ik klim langzaamaan de ladder naar eigen paardje op. Lachen

Heb je ook geen lievelingspaardje op jouw manege dan?

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-01 17:45

Jawel, voor een hele tijd wel. Je mocht daar ook altijd zelf bedenken waar je op reed (in de eerste les van die avond dan). Dat ging een heel jaar goed, tot ik ruzie met 'em kreeg. Toen ging me ineens die arrogante houding van 'em zo verschrikkelijk tegenstaan, dat ik er kriebelig van werd. En hij reageerde net zo terug. Dus toen werd het "hard tegen hard" (appaloosa, dan krijg je dat soort dingen...) en had ik er geen zin meer in. Nu heb ik niet echt een favoriet meer. Het is ook wel lekker om zoveel verschillende paarden te rijden. Ik heb veel te lang op m'n favo paard gezeten. Maar dat merk je pas als je een andere pakt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 18:01

Hoi Elles, ik denk dat er wel meer zijn zonder eigen of verzorgpaard hoor. Maar dat maakt toch helemaal niks uit? Gewoon gezellig Bokken met z'n allen over onze favo dieren, daar gaat het om!

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 18:30

ikke heb geen eigen paard. Maar ik werk wel op een kinderboerderij, waar 2 ezels en nog een boel andere beestjes staan (zie profiel) en vooral Anita jr. en Theike beschouw ik een beetje als mijn eigen paardje/ezel.

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 18:53

Ik moet het ook doen met maar 1x per week.... Had wel een verzorgpony, Renza, maar heb niet meer genoeg tijd Huilen

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 19:12

ik kom er eerlijk vooruit ... ik heb een vezorgpony , maar ook 1 uurtje les op de manege waar ik erg naar uit kijk ! . wat ik in die manegeles leer , kan ik n.l weer oefenen op Renza .

carina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 19:57

ik heb een eigen pony en ok een aantal verzorgpony's maar toch rijd ik bijna altijd maar 1x in de week, op een manegepony .

carina is namelijk pas 1,5 jaar en de pony's die ik verzorg zijn shetten. daar rijd ik soms wel op maar meestal is dat een kwartiertje of een rustig buitenritje( en als we gek zijn een wilde crossgalop zonder zadel/hoofdstel/halster , eindigt meestal in een giga wedstrijd met de shetten die "los" in de wie staan... Haha! Clown )

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 20:53

nee, ik heb geen paard. Ik rijd voor een handelsstal en daar krijg ik betaald voor.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 23:06

Npu Ellis echt niet errug hoor. Jammer dat je zo ver weg woont maar mocht je zin hebben om een weekendje Utrecht te doen. Dan kom je lekker Leysander en Iduna (van Mayo en Mariska) bezoeken en wat rijden of zo??

Ene misschien dan ook CAPS inpakken Party!! ene een slaapplaats is er ook wel. Heb een grooooote zolder. Na als dat mailen van ons is dat misschien wel leuk om te doen Lovers .