Toen we daar nog woonden hadden we 5 katten, 3 oudere en 2 jonkies. Die ouderen gingen 1 voor 1 dood tot we die jonkies nog over hadden. Toen we verhuisden, gingen ze mee maar 1 daarvan, Katja, liep al heel gauw weg. We denken dat ie een ander baasje heeft gevonden in die buurt, we hebben m namelijk kort daarna nog wel es gezien en toen wastie moddervet. Hij zat ook bij een bejaardentehuis dus daar zijn vast een paar oude mensjes die m lekker vertroetelen!
Sasja bleef over, maar mn stiefvader is allergisch voor beesten dus op een gegeven moment ging dat niet meer en moest ze naar mn vader. Prima, geen probleem, tot hij er een jong katje bijnam. Dat vond Sasja absoluut NIET leuk, daarom is ze ook weggelopen. Dat is inmiddels ruim 2 jaar geleden als ik het goed heb.
En nou is ze dus weer gevonden! Ik vind het echt helemaal geweldig, mn vader belde net dat ie dr is wezen halen, dus ik ga vanavond nog ff langs. Ze schijnt onwijs mager te zijn geworden maar wel ontzettend kroelerig! Hoop echt dat ze weer kan aarden in huis na zon lange tijd buiten, en dat ze het een beetje kan vinden met de andere 3 katten die in huis rondlopen.... De oudste daarvan vond het niet zo geweldig hoorde ik, maar hoop echt dat ze bijdraait! Zou haar supergraag weer bij mn moeder houden, maar dat gaat gewoon echt niet...
Moest dit ff kwijt, ben zo blij dat ze gevonden is!!!
Is hij heel erg allergisch, of is het maar een beetje, en zou hij er wel aan kunnen wennen maar wil hij dat alleen niet?
Ze is ook onwijs schrikachtig, ook niet zo gek als ze zo lang buiten heeft geleefd. Hoop dat ze weer een beetje kan aarden in huis en dat ze toch een beetje overweg kan met de andere katten, zou het superjammer vinden als dat niet ging! 

)