Ik heb de laatste tijd veel problemen met mijn huiswerk, omdat ik het te erg verwaarloosde. Ik zat tè veel achter de pc, waardoor het huiswerk vaak binnen een paar minuten klaar was... Dat heeft mijn moeder ontdekt, en vanaf maandag zal ik dus meer tijd moeten besteden aan mijn huiswerk. Ik wist ook wel dat het niet goed was, dat huiswerk zo afraffelen, maar als ik de pc zag, dan tsja, ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen, ik werd er gewoon door aangetrokken, en dan zei ik tegen mezelf, oke, hèèl even dan, alleen maar ff een paar minuutjes bokken... en tsja, die paar minuutjes werden dan een uur, en ga zo maar door. Ik heb daardoor slechte cijfers gehaald, dus ik moet nu beter leren, vind ik ook van mijzelf. Ik leer dus voortaan beneden en niet boven, omdat ik anders toch weer de pc aan ga zetten. Dus ik kom vanaf volgende week dus minder op bokt, omdat ik ook nog Wjerdo moet verzorgen, en dan het huiswerk, dus bokken zal er voor mij niet heel veel meer bij zijn, en eigenlijk vind ik het niet zo erg ook. Ik moet meer doen aan school... Dus in schoolweken, behalve natuurlijk de vakanties (!!!) ben ik niet veel meer op bokt. Hoewel ik het wel heel erg vind, vind ik het toch goed.
In weekeindes en vakanties ben ik er dus wel vaker, dus dan kan ik het weer een beetje inhalen

Gr. PG
\ 

, ik ben er vandaag niet eens toe gekomen om de mand met ondergoed/sokken/handdoeken op te vouwen
!