nee bij mij doet ie t niet. "Deze pagina kan niet weergegeven worden" krijg ik te zien
astrid
Geplaatst: 23-03-01 15:10
ik heb het geprobeerd maar ik kreeg het bericht dat deze pagina niet herkend werd sorry
Sjimmy
Geplaatst: 23-03-01 15:21
doet ut nie
BartVB
Eigenaar
Geplaatst: 23-03-01 15:26
Indeed. doet het niet.
Probleem is dat de inhoud van alle frames op jou harddisk gezocht wordt. Of ja, op c:\ van degene die het bekijkt.. Aangezien dingen die jij gemaakt hebben niet op mijn harddisk staan krijg ik niks te zien.
Als je dit met Dreamweaver hebt gemaakt is het wel belangrijk dat je een bestand met frames EERST opslaat en dan pas links gaat maken..
Anoniem
Geplaatst: 23-03-01 17:14
ik heb eerst de frames gesaved, maar niet goed dus. Ik heb ze wel ook geupload. Maar dan weet ik iig dat hij het niet doet. Geeft ook niet want het is maar een demo. Ik ga het wel op een flop saven en en dan vanaf flop laten zien. Ik heb maandag toch een afspraak.
BartVB
Eigenaar
Geplaatst: 23-03-01 17:15
Het gaat er vooral om dat de pagina's die in "visiteFrameset-1.htm" genoemd worden niet kloppen.. Als je die links (of ja, de bestanden die in de frames komen) ff veranderd zou het al een stuk beter moeten werken..
BTW als je visiteFrameset-1.htm index.html noemt kan je als url gewoon dit gebruiken:
Euhhhh, ik ben echt nog een dreamweaver analfabeet. Ik ben niet netjes bij het begin begonnen maar wou effe snel wat na bouwen, niet handig dus. Ik ga gewoon maar opnieuw beginnen. Bedankt voor jullie hulp!
Anoniem
Geplaatst: 23-03-01 17:37
Eeehhhhhhh, nee dat laatste heb ik dus niet gedaan Eerst toch maar eens wat gaan lezen over DW dus
BartVB
Eigenaar
Geplaatst: 23-03-01 17:45
Helemaal opnieuw hoeft niet hoor. Het is vooral de pagina met die frames. Als je die frames ff aanpast zou het (in iedergeval beter) moeten werken.
Oh, ik neem aan dat je ook een nieuwe 'site' hebt aangemaakt in DreamWeaver met 'define sites' en dat je ALLE bestanden in de directory hebt staan die je daar hebt aangegeven?
BartVB
Eigenaar
Geplaatst: 23-03-01 17:50
Die tutorial die er standaard bij zit is best leuk om ff door te bladeren, in iedergeval voor de basis..
Anoniem
Geplaatst: 24-03-01 08:30
Ze zeggen het Nee, als ik hem gevonden heb ga ik die ook zeker lezen maar tot nu toe lukte het niet om die te openen.