Wat zijn de kosten bij een koopwoning?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 13:56

Ik ben ook een keer bij een kantoor geweest en dat had zogenaamd een nieuwe manier van provisie berekenen. Je betaalt ze per gewerkt uur, niet een percentage. Echter kocht ik niet zo'n duur huis, dus de provisie per gewerkt uur, zou hoger worden dan de provisie berekent adhv een percentage. Ze zouden me wel opbellen... nooit meer wat van gehoord dus. Verward

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 20:52

irene"]
[quote="diana schreef:
wij zijn gewoon naar de hypotheker gegaan,die regeld alles voor je!
kun je kiezen tussen verschillende hyphoteken en ze kijken bij welke bank het het voordeeligst is.
en de verzekeringen,taxtatie, en notariskosten,en extra lening word daar gewoon bij in gerekend, zit dus bij je maandlasten in.


De hypotheker kijkt echt niet wat de voordeligste hypotheek is, ze kijken naar degene waar ze zelf de hoogste provisie voor krijgen. Waar dacht je dat ze anders hun bestaansrecht vandaan haalden Knipoog
[/quote]



er zijn ons 10 verschillende dingen voor de neus gelegd,dus hebben we daar wel naar gekeken.
en we hadden er iemand bij zitten die er wel verstand van had,dus wist hij dat hij niet moest gaan fukken.
en die van ons heeft juist wel veel moeite gedaan voor ons.
we hadden een huurhuis en nu voor 50 euro meer een 2 keer zo groote koophuis+ extra geld voor verbouwing