Ik werk 40 uur per week en ik heb een hond. Ze is nu bijna 7 jaar gezond, vrolijk en altijd in voor een spelletje of knuffel. En dat knuffelige kunnen een hoop bokkers beamen
. Toen ik haar kreeg als pup van 7 weken om haar goede aandacht te geven ben ik de eerste 2 weken thuis geweest. Daarnaast had ik een Bench waar ze om de 2 a 3 uur inging om te slapen. Na 2 weken ben ik weer gaan werken en om half 1 ging ik naar huis om met haar te wandelen en te spelen. Als ik op mijn werk zat ging ze in de Bench. Ik ben ruim 1.5 jaar in mijn pauze naar huis gegaan totdat ik merkte dat ze ´s middags van alles ging uitvreten. ´s morgens zat ze in de bench en ´s middags liep vrij in de woonkamer.
Daarnaast heb ik de puppy cursus gedaan en 2 jaar behendigheid maar door de drukte rond mijn paard ben ik daar mee gestopt. In de tijd dat ik alleen woonde nam ik jari ieder avond mee naar de manege waar ze altijd speelt met de kinderen daar
.Ik weet dat ik voor mijn hond EN paard altijd dingen moet regelen als ik eens weg wil. Gelukkig woont mijn moeder in de buurt die haar dan kan opvangen. Maar ik krijg zoveel liefde van haar terug ik heb een tijd alleen gewoond en ik was blij dat ik haar had. Een scheiding en dan naar een flatje gaan alleen valt errug tegen tussen alle zorgen in was jari er om me af te lijden.
Er zijn een hoop bokkers die jari kennen en de van de meeste weet ik dat ze wel gek zijnvan die kleine boef. Ze is gehoorzaam (oke af en toe niet maar het is een terrier) lief en braaf.
In de opvoeding ben ik altijd streng geweest luisteren is luisteren en niet anders. Ik was eerst ook geen voorstander van een hond en 40 uur werken maar mijn fokker zag het juist liever dan iemand die de hele dag thuis was en de hond de hele dag verwend. Dit is voor mij de 5de Welsh Terrier dus ik wist waar ik aan begon het zijn niet de makkelijkste honden. Ze is 2 keer Nederlands kampioen geweest totdat ze een stukje van haar oor kwijtraakte door een labador die vals was
.Als mensen er tegen zijn prima maar voordat ze dit veroordelen. Kom dan eerst eens kennis maken met jari zodat je kan zien dat ze niets maar dan ook niets tekort komt
.
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Prisca op 2001-10-04 09:34 ]</font>
).
.
.
.
die valt altijd voor haar charmes hihi. 

en