Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

snap je dat nou??? 

Ze kunnen natuurlijk gewoon tussen de tralies door (zo snugger was ik nog niet)en ik had de kooi met het overrompelde diertje binnen gezet, muis in huis dus (mama blij).
) Helaas heeft het beestje het niet gehaald en moest worden ingeslapen 
, maar later met een pincet gelukkig toch wel, dus dat werd een gezond vogeltje en die heb ik een paar weken later weer losgelaten.
, de muizen gaan in een hok, als ze de volgende dag nog leven gaan ze naar buiten als de katten nog binnenzijn.
) mee naar huis, kattenvoer erin, en snachts in het bos loslaten.
maar uieindelijk hebben we haar toch in moeten laten slapen.
Toen moesten ze hem buiten leggen bij mais oid, dan kon hij eten. Maar verder deden ze er niks aan. Later kwam er een kraai aan en die heeft de duif helemaal doodgepikt, we MOCHTEN er NIKS aan doen..
; Toen mijn dochter een jaar of 3 was, liep ze ook altijd mee met de hond in het bos. Bij ons lopen daar ook altijd van die dikke zwarte kevers met zo´n blauw metallic-achtige kleur buik. Als die midden op het pad zaten, dacht zij altijd dat die te moe waren om verder te kunnen lopen en dan pakte ze ze op om ze aan de kant neer te zetten. Of ze dacht, bij iets kleinere, dat ze hun mama kwijt waren en dan liep ze met zo´n dikke kever in d´r handje en zette ze bij een grotere neer
. Ze is nu 11 en nog steeds gek van alles wat met beesten te maken heeft.
! Mijn zoon heeft nog lang gehoopt dat "Humi" op bezoek zou komen, lief hè ?!!
Ik had hem toen Tijger genoemd

(