Powerpoint presentatie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Skooki
Berichten: 122
Geregistreerd: 26-08-03

Powerpoint presentatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-04 22:24

Ik moet voor school een powerpoint presentatie maken over Equador.
Ik zit een beetje met mijn thuissituatie, maar wil er op school niet over praten. Daarbij is ook nog eens mijn paard ernstig ziek. Verder heb ik pas 1 onvoldoende staan van alle cijfers ( 21 cijfers ) die ik inmiddels heb, maar ik heb gewoonweg geen tijd om een presentatie te maken, ook komen er nog 5 toetsen. Wie zou mij uit de brand kunnen helpen, en weet goed om te gaan met powerpoint? En wil die presentatie voor mij maken?
Ik wil je er een vergoeding voor geven of iets leuks voor je paard, als iemand mij wil helpen. Het moet een presentatie zijn van ongeveer 10 tot 15 pagina's met tekst en plaatjes. Verder informatie krijg je nog van mij als iemand zich geroepen voelt.

Waarschijnlijk denken velen van jullie.. jeetje doe het zelf.. of licht je school in, maar dat wil ik niet en zelf doen kan nu niet.. ik zit met te veel dingen.

Nou als iemand mij wil helpen, dan hoor ik het wel...

Daag

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 22:54

Dit soort topics zijn niet toegestaan op Bokt.
Als je een groot deel van je huiswerk maakt en ergens tegenaan loopt waar je graag antwoord op wilt, dan is het een ander geval.
Maar dit is echt een concrete vraag aan anderen om jouw huiswerk te maken, en dat is niet toegestaan.
Vandaar een slotje.