Knutselen!! Men neme...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-01 15:06

Slimme ik had geen agenda. De schoolagenda's gemist, en natuurlijk de 2001 agenda's waren al weg. Ik heb wel een 2002 agenda gekocht maar daar heb ik niks aan tot januari Haha!
Dus ik heb bij de Bruna een school-agenda vulling gevonden (ja zeg ik ga niet met een Breakoutagenda lopen Lachen ) en herinnerde me dat ik nog zo'n oude agendaomslag van de hema had. DIe zag er alleen niet zo heel mooi meer uit (matte omslag zonder iets erop maar viezig)
Dus ben ik net even creatief bezig geweest. Een mooie kaart gekocht bij de Bruna met een plaatje erop van twee zebra's (zo'n artistieke kaart weetjewel) en wit plakplastic. Zebraplaatje uitgeneden uit de kaart (is 6bij8cm) en uitgerekend hoe ie in het midden moest komen. Stukje van 6-8 uit het plakplastik gesneden, plaatje erachter, plastik op mn agenda geplakt; en VOILA Lachen
Hele mooie hippe agenda met een artistiek plaatje erop *LOL*

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 16:44

Whoe ook wel een idee voor mij.
Ben vorige week op zoek geweest naar een agenda 2001 (beetje laat ... oeps Bloos de gemiddelde student is dit jaar denk ik iets eerder begonnen dan ik *LOL* ) OPPPPPPPPPPPPPPPP
Heb wel een heeeeeeeeele lieve van Winnie The Pooh gekocht voor 2002 maar voor 2001 had ik dus nog geen oplossing.

Kan je die agendavullingen nog wel kopen van 2001 dan? En waar? Haha! Heb nog ergens zo'n oude yes-agenda ringmap liggen.

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 16:47

Hehe,gelukkig heb ik vroeg een agenda gekocht!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 22:24

Agenda kopen? Die krijg je toch gewoon aan het begin van het jaar. Zoveel zelfs dat ik ze vervolgens ook weer uit ga lopen delen. Ik zal wel wat op Bokt zetten tegen die tijd.

ylva

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 22:40

ik heb er 2 weken geleen 1 gekocht voor dit jaar, hij was 2,95 er liggen er nog steeds een paar geloof ik, best leuke eigenlijk Haha! hele simpele, ringbandje, artistieke plastic voor en achterkant blaadjesvulling, uiteraard wel en guldentje of 19 als je m aan het begin van het jaar koopt *LOL*