puck in banningschap!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 16:55

Ik ken Puck van bokt en ik kon haar adviezen wel waarderen. En tja ze heeft eigenlijk groot gelijk dat ze niet meer komt, wie ben ik om te zeggen dat ze terug moet komen. Ze heeft een goede reden.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 17:08

Dit kan ik dus echt heeeeeeeeel slecht hebben. Ik weet niet waar je die wijsheid dan vandaan hebt maar ik heb niets van dien strekking aan Steef gevraagd. Was toen wel met Steef aan het PB-en maar dat ging over de opmerking van hem dat hij wel ergere topics had gezien o.i.d.. Ik vroeg of hij misschien voorbeelden had dan. Meer niet.

Waarom zou ik vragen of hij PB's doorstuurd? Het is algemeen bekend dat PB's die je naar bepaalde personen stuurd meteen bij een hoop anderen terecht komen, daar hoef ik niet eens naar te vragen.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 17:24

Ik zeg wat ik heb gehoord/gezien en waarom moet hij erover liegen? maar whatever.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 20:07

tja, we kennne mekaars passwoord bart dus wij zal er gelijk hebben?

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 20:10

Denk je dat ik zelf niet weet wie er gelijk heeft?

Maar ik heb helemaal geen zin in wellus-nietus spelletjes, al helemaaaaal niet met jou Haha! Weet weer heel goed hoe serieus ik jou opmerkingen moet nemen.

Have a nice weekend, PJ.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 20:26

Tja, sorry hoor.
Ik zeg niet dat men hem niet serieus moet nemen, zeg alleen dat ik hem niet meer serieus neem wat dit soort dingen betreft.

Ook via PB van hem te horen gekregen dat ie dit soort dingen vooral leuk vindt. Tja, als hij alleen maar overal tegenaan schopt zonder ook maar enige argumentatie en alleen omdat ie daar lol in heeft dan kan ik hem niet serieus nemen. Sorry.

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 21:00

Is er nou niemand die op dit uur nog de was moet ophangen of zo? Er is ook van alles op TV... Verward

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 21:09

Nah, TV is niet leuk..

Maar ik heb er ook genoeg van gehad. Ik ben weer lekker verder gegaan met prutsen aan phpBB 2.0. Stuk interessant dan deze 'discussie'.

Puck verhaal lijkt me duidelijk, de rest ook.

Case closed wat mij betreft.