puck in banningschap!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 19:35

Bart jij kan dr af en toe ook wat van hoor... Verward
Maar fijn dat Puck dr weer is.

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 20:11

Ja ik wil ook ons Puckje terug!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 22:23

Arghhh!!! Ik mis Puck!!! Enne...ik vraag me ook wel af of bart de opmerking van Puck die voor hem blijkbaar de druppel was ( Verward Verward Verward ) ook als negatief zou hebben ervaren als deze van een ander was gekomen...ik denk het namelijk niet...enne...als je goed leest Bart, dan zie je dat ook Puck wel eens positief commentaar heeft gehad op een topic van Stef, dus ik geloof nooit dat ze deze opmerking slecht bedoeld heeft...en als dat wel zo zou zijn...konden Puck en Stef dat dan niet eens zelf uitvechten??? Het zijn toch 2 volwassen vrouwen lijkt mij...enne...als je die positieve opmerking(en) niet kan vinden wil ik wel even zoeken hoor...maar goed, erg jammer dat dit zo door Bart is "opgelost" Misschien had je je pb's inhoudelijk iets aan kunnen passen Bart, dat had wellicht een positiever effekt gehad dan dit...sommige mensen lijken eeuwig een potje te kunnen breken terwijl er naar anderen eerder met het vingertje gewezen wordt, dat vind ik erg jammer. Ik vind het juist leuk dat er zulke verschillende mensen op bokt zitten en die wat directere mensen, tsja, ook die mag ik wel. En eerlijk is eerlijk, het kan ook niet altijd tussen iedereen klikken en dit soort dingen zal je wellicht vaker hebben...ik hoop alleen dat Bart dan wel consequent kan zijn...en dat er dan niet met 2 maten gemeten wordt...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: vikki op 2001-10-03 22:23 ]</font>

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 22:39

Aaaaaaaaaargh!

Vikki: Lees aub eerst alles voor je reageert..

Voor de 22e keer, het ging hier helemaal niet over stef. Het gaat zelfs niet over een opmerking die Puck maakte.

Enige dat er aan de hand was was dat ik Puck een aantal keer gewaarschuwd heb dat ze GEEN offtopic reacties moest plaatsen in dat Puppy topic. Dat moest ze maar via PB, Email of een nieuw topic doen. Maar Puck vond het nodig mij uit te testen en ging daarbij dik over de streep. Ze wist dit extreem goed voor ze te ver ging, het was haar eigen keuze.

In al mijn PB's ben ik (IMO) erg netjes en rustig gebleven, Puck vond het nodig maar wat te gaan schelden. Haar feestje.

Maar goed, haar ban is al lang weg, ik hoop dat ze zich in het vervolg aan een paar simpele gedragsregels kan houden.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 22:42

Ooooh...ik dacht dat ik alles gelezen had...voor zover mogelijk in de korte tijd dat ik thuis ben... Bloos dan heb ik het verkeerd begrepen, ik zal nog even herlezen.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 13:50

Applaus voor Bartvb, want Hij kan mensen bannen!!!

Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk

Dat is toch wel een hele zwakke oplossing wat meer over jou zegt dan over Puck!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 13:57

Hahahaha...ik dacht al: WAAR blijft Mytens?????? Party!! Party!! Party!!
Ik word ook een beetje naar van het belerende ondertoontje van BartvB....
Ik vind het jammer dat Puck weg is, ze moet gewoon terugkomen.
Tuurlijk kunnen sommige dingen niet en moet iemand dan iets doen, maar dat schoolmeestertoontje lijkt me ook niet echt handig....

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 13:59

Ik ben ook weinig op bokt omdat je hier niet eerlijk je mening mag geven want dan wordt de leraar boos.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 14:01

Lees ff, Mytens voor je weer begint te zeuren.

Meningen hebben helemaal niets met deze ban te maken gehad. Verder is ze maar een paar uur gebanned geweest. Als ze nu niet meer op Bokt komt is dat haar keuze.

Maar lees even alles en kijk niet alleen naar wat je wil zien. Thanks.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 14:03

Ik HEB alles gelezen en ik kan me voorstellen dat iemand nu niet meer wilt komen omdat JIJ haar een paar uur gebanned hebt hoor.
En iedereen zit maar te zeiken (de Bartvb kontenkruipers) dat dit jouw site is en dat jij daar de regels hoort te bepalen enzo. Maar zonder ons had je geen site.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 14:13

dan waren er nog genoeg over hoor Mytens...
Er zijn ik weet niet hoeveel geregistreerde gebruikers, dus een paar meer of minder dat maakt dan niet zoveel uit.
Dat de sfeer er niet beter op wordt is al wel gebleken. Hoe iemand overkomt heeft overigens niets te maken met hoe hij/zij is.
Bart is in t echie best een toffe peer, en ja dat toontje wat hij hier 'aanslaat' naja, oliebol happens. Maar hoe anderen overkomen is ook niet altijd lekker hoor, dus voor je op iemand gaat zeuren (of je nou Bart of Mytens of Puck bent/heet), kijk dan of je zelf niet net zo aan het piepen bent.
Want welles/nietes, en naar elkaar met t vingertje wijzen: DAAR WORDT NIEMAND BETER VAN...
Dus: kusje d'r op, aai over de bol voor iedereen en lief zijn he? (ben ik nu kleuterjuf?)

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 14:24

schoolmeester, kleuterjuf komt op hetzelfde neer. Maar bartvb wijst iedereen op het geven van ongepaste meningen maar ik heb een paar pbtjes geforward gekregen 9noem geen namen) van anderen en die waren afkomstig van Bartvb. Nou die hadden ook net zo goed van mij, puck of pj kunnen zijn dus bartvb geeft het goede voorbeeld, not.....

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 14:34

Pfffffffffffffffffff kinderachtig gedoe zeg Boos! Boos! Bart heeft de ban toch alweer verwijderd Verward Zeur der toch niet meer zo over! Bart valt heus wel mee hoor,en als bart helemaal niets zou doen zou het hier een zooitje worden net als op horses enzo.
ER zijn nou eenmaal overal regels,en die worden welis overtreden.

Party!! <b>Bart: open een boktwet met regels Party!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 14:35

Kinderachtig om PB's te forwarden, het zijn niet voor niets Privéberichten.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 14:36

Sunnyboy, of het er nou al af is ofniet het gaat erom dat hij puck gebanned heeft en het gevolg is dat ze niet meer wilt komen. had toch ook anders opgelost kunnen worden?

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 14:43

Ik wil die PB's die jij gekregen hebt wel eens zien dan..

Ik heb het al een paar keer gezegd, als mensen een betere oplossing hebben dan hoor ik het graag. Ik had Puck overduidelijk gewaarschuwd dat ze gebanned zou worden als ze (na 3x waarschuwen) weer een keer een reactie zou plaatsen over dat onderwerp in dat betreffende topic. Als Puck dat dan gewoon doet ipv een PB te sturen of een nieuw topic te openen dan heb ik niet veel meer keus meer.

Maar goed, alternatieven zijn welkom zoals ik al een paar keer aangegeven heb.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 14:47

zoiets:
quote bartvb:
'Tact' en 'Subtiel' zijn woorden die niet in je woordenboek voorkomen??

Hier kan ik ook van zeggen dat het niet echt tactvol wordt gebracht. maarja het is maar net hoe je het leest.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 14:48

Tja, sommige mensen moet je in hun eigen taal toespreken, anders vatten ze het niet...

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 14:50

tuurlijk had het anders opgelost kunnen worden. Ben geen voorstander van hoe he tnu gaat, want volgens mij wordt het er niet beter op (wat beter dan ook mag betekenen), niemand is nu echt tevreden he...
En dit is ook al de derde keer. En dit geld weer voor iedereen....

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 14:50

Hoezo sommige mensen??????? Je weet niet eens aan wie dit pbtje is gericht.....dus hoe weet je dan dat je deze persoon moet toespreken zoals ze zelf bij anderen doen?

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 14:54

En nu Bartvb nattigheid voelt over bepaalde pbtjes (zie hierboven) gaat hij die persoon gelijk belagen met pbtjes of hij zijn pbtjes heeft geforward....triest.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 14:57

Huh??

Eeeh?

Ik heb het afgelopen uur wat PB's naar jou, karin en Steef gestuurd. Verder niets.

Je moet wel eerlijk blijven, Mytens.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 15:51

Ik ben eerlijk, ik heb dat pbtje van steef geplaatst hierboven en in die tussentijd heb jij een pb naar steef gestuurd om te vragen of hij wat naar mij geforward had in een pb?? toch..............

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 16:47

Citaat:
Op 2001-10-05 14:36, schreef Mytens:
Sunnyboy, of het er nou al af is ofniet het gaat erom dat hij puck gebanned heeft en het gevolg is dat ze niet meer wilt komen. had toch ook anders opgelost kunnen worden?


Het is sunnylover,a.k.a shalane,maargoed.
Ze moet toch zelf weten of ze niet meer wil komen?Bart heeft de ban toch verwijderd Verward Sorry hoor,laat dat meisje even zelf beslissen wat ze doet Gaaaap