Alweer kras in mijn arm....gevolgd door een prik..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anna_oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-01 21:59

Eerst werd ik geprikt op school. En nou heeft mijn lieve (ahum) katje mij gekrapt op mijn arm...Heel diep het bloed droop deruit en ik moest dus WEER een injectie, tetanus deze keer.. BAH Boos! Boos! Boos! Boos! ik heb prikweek ofzo...

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 13:34

Ik moest dinsdag ook bloed prikken en ik vind het zo vies!! Vooral dat afbinden van je arm...brrrrr...

flopsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 14:07

niet zeuren joh, moet ik elke dag bij mezelf doen

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 14:39

Ze bedoelen het toch niet verkeerd??

Of reageer ik nou te snel te bot, ofzoiets

Koe

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 18:59

ik vind bloedprikken helemaal niet eng. Als je jezelf loopt te injecteren ben je blij met zo'n zuster die het ff voor je doet. En injecties zijn meestal niet zo erg vind ik. TEtanus in mijn reet was nogal pijnlijk, kon een week niet op die bil zitten...

Laui

flopsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 19:44

inderdaad, wees blij dat je het niet zelf hoef te doen net als ik, is echt geen pretje hoor

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 20:38

Hahaha! Ik ben echt een watje wat betreft naalden. Als mij in de ene kamer word verteld dat er geprikt moet worden en de naald ligt b.w.v.s. in de andere kamer, dan begin ik al te freaken. Moest ook een poosje terug bloedprikken, Mo ging mee en wist niet wat hem overkwam. Lag ik daar onderuit te glijden in die stoel, vooral toen ze erachter kwamen dat m'n l-arm niet mee wilde werken en nogmaals gingen prikken in m'n r-arm (had ik ze al verteld, maar ja ze weten altijd alles beter *ahum*). Toen ging ik bijna hyperventileren en begon te huilen.

Je had z'n gezicht moeten zien! Echt komisch. Maar ja, ik ben nou eenmaal een held op sokken. En dan te bedenken dat ik wel een navelpiercing heb, maar goed, daarbij viel ik ook al bijna flauw. Hahaha!

Voor mij geen naalden in mijn lichaam dus.

Pling Knuf Mayo Pling

flopsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 23:11

haha ooooow jaloers had ik die stomme nier nou nog maar, snik....Boos!

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 01:46

Lijkt me heel naar om een nier te missen, maar het is toch niet altijd zo dat je jezelf dan hoeft in te spuiten? Ik ken ook iemand die er eentje mist maar die heeft er verder geen last van.

Ik hou ook niet zo van naalden, terwijl het me vroeger niets deed. Ik heb me gek laten maken door reacties van anderen, en tv enzo. toen begon ik het ineens eng te vinden. De ergste prikken vind ik trouwens bij de tandarts, die doen zoooo'n pijn! En bij het bloed prikken vind ik het afbinden heel erg en het feit dat er aan de binnenkant van je elleboog wordt geprikt.

Vorig jaar moest ik een tetanus prik want ik had mijn enkel opengesneden aan glas(echt een domme actie maar ja). Die prik werd in mijn schouder gegeven en toen vond ik het niet eng. Ook het hechten viel enorm mee, maar ja dat was ook niet op een enge plek!! Toen ik in mijn gymp stond te soppen in het bloed werd ik toch wel een beetje licht in m'n hoofd, maar over het algemeen kan ik wel tegen bloed. Kijk ook altijd naar E.R, enzo.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 11:55

Hoezo domme actie? Je kon er zelf toch niks aan doen? Of wel...

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 13:10

Ik had een kapot glas in de vuilniszak gedaan. Die vuilniszak ging ik naar beneden brengen, en ik liep op gympen, in een korte broek (geen sokken dus). Ik hield die vuilniszak dus naast me en opeens voelde ik iets 'kriebelen' aan mijn enkel en ik keek opzij en zag allemaal bloed aan mijn enkel. Eerst dacht ik nog: oh het valt wel mee, maar toen zag ik die snee en je kon helemaal naar binnen kijken. Een paar seconden later was mijn schoen helemaal vol gelopen met bloed. Een domme actie was het in zoverre, dat het niet zo handig is om een stuk glas gewoon in een vuilniszak te doen! Lachen Nou ja ik heb er een mooi litteken aan overgehouden!

flopsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 19:40

nja, sommige mensen hoeven dat niet, maar bij mij doet m'n andere nier het ook niet helemaal goed dus dan moet het wel

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 20:19

Moet je tegenwoodig voor een kattekrab ook al laten enten tegen Tetanus? Ik werk als da-assistente en loop regelmatig katte/konijne/honde krabben op af en toe een beet, ben nog nooit geënt. Heb er ook nog nooit last van gehad, alleen heelt mijn huid erg slecht dus zit ik onderde littekens...

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 23:31

Ik wist dat ook niet. Misschien als het echt diep is? Toen mijn enkel was open gesneden kreeg ik ook een tetanusprik. Maar ik geloof dat je die maar maximaal 1 x per jaar mag krijgen!