Een Amerikaan komt naar Nederland en stapt een café binnen. Tegen een man aan de bar zegt hij: "Hi, ik zoek een straatvechter, ik zou wel eens een echt straatgevecht willen zien." "Dat treft," zegt de man, "ik ben toevallig een straatvechter. Mij moet je hebben." "Okay," zegt de Amerikaan, "ga mee naar buiten, dan zoeken we een tegenstander."
Buiten gekomen zien ze een boom van een
kerel aan
komen lopen. "Daar," zegt de Amerikaan, "dat is je tegenstander." "Welnee," zegt de Nederlander, "als ik één keer hard op de grond stamp, dan loopt 'ie hard weg." Dan komt er een echtpaar gearmd aanlopen. "Kijk," zegt de
Nederlander, "die vent, daar ga ik mee vechten." "Hoe wil je dat dan doen?" vraagt de Amerikaan. "Ik weet wel een manier om hem uit te dagen", zegt de man, "ik scheld gewoon zijn
vrouw verrot. Dan
moet 'ie wel met me vechten." En hij begint te schelden tegen die vrouw: "Jij vuile, smerige, achterbakse prutsmuts dat je bent!" "Kijk," zegt haar man: "nou hoor je het eens van een ander!"
nog een:
Meisje:"vergeef me vader voor wat ik heb gezonden."
Priester:"Wat heb je gedaan m'n kind?"
Meisje:"Ik heb tegen een man Vuile klootzak gezegd.'
Priester:"Waarom heb je Vuile klootzak gezegd?"
Meisje:"Omdat hij aan me hand zat."
Priester:"Net als dit?"(En hij zat aan haar hand)
Meisje:"ja vader."
Priester:"dat is geen reden om iemand Vuile klootzak te noemen."
Meisje:"toen zat hij aan mijn borsten."
Priester:"Net als dit?"(En hij zat aan haar borsten).
Meisje:"Ja vader."
Priester:"Dat is geen reden om iemand Vuile klootzak te noemen."
Meisje:"Toen trok hij mijn kleren uit."
Priester:"Net als dit?")En hij trok haar kleren uit."
Meisje:"Ja vader."
Priester:"Dat is geen reden om hem Vuile klootzak te noemen."
Meisje:"Toen stopte hij ze je weet wel wat, bij mij in me je weet wel wat."Priester:"Net als dit?"(En hij stopte zijn je weet wel wat bij haar in d'r je weet wel wat.)
Meisje:" JA VADER, JA VADER, JA VADER!!!"
Priester:(Na een paar minuten):"Dat is geen reden om hem Vuile klootzak te noemen."
Meisje:"Maar vader hij had AIDS!"
Priester:"Die VUILE KLOOTZAK!!!"
nog een...
Er zitten een non en een junk in de bus en die junk gaat naast de non zitten en vraagt: "Ik zou graag met jou een keer willen neuken" Waarop die non verschikt opstaat en meteen de bus uit wil. De junk loopt haar achterna totdat de buschauffeur hem tegenhoudt en tegen hem zegt: "Nou dat heb je nou helemaal verkeerd aangepakt" "Je moet gewoon op zondag naar de kerk gaan en zo'n zelfde lap om je kop doen als zij heeft en het dan nog een keertje vragen !" De junk bedankt de chauffeur en zit inderdaad op zondag in de kerk met een nonnen hoofddoek om zijn kop. Hij ziet haar zitten en vraagt het haar opnieuw: "Wil je met mij neuken ?" De non zegt : "Ja dat is goed, maar wel even van achteren hoor want van van voren kan het even niet". Goed zij zijn aan het neuken en na de daad, haalt die Junk zijn kap van z'n kop en zegt hardop: "Ha, ik ben die Junk uit de bus !" Waarop die non haar kap afdoet en keihard schreeuwd: "Haha, en ik ben de buschauffeur!"
en nog een....
Twee piloten zitten in de cockpit en hebben het over de nieuwe stewardess.
'ze neukt wel aardig, maar m'n vrouw is toch een stuk beter' zegt de een.
De ander wordt nieuwsgierig en loopt even naar achter om ook de stewardess uit te proberen.
Na een kwartiertje komt hij terug en zegt:'ze kan het aardig maar jouw vrouw neukt inderdaad beter.'
nog een...
Een agent staat met z'n paard voor het stoplicht te wachten.
Naast hem staat een klein jongetje op z'n fietsje.
De agent kijkt naar beneden en zegt: "Mooi fietsje heb je daar, zeker van
Sinterklaas gekregen?"
"Ja, meneer" zegt het ventje.
"Wil je dan volgende keer aan Sinterklaas vragen of hij er een achterlicht op
zet?"
Het mannetje kijkt naar het paard van de agent en zegt: "Mooi paard hoor,
zeker van Sinterklaas gekregen?"
"Ja, mannetje" zegt de agent. Het ventje kijkt naar boven en zegt: "Wil je
dan volgend jaar aan Sinterklaas vragen
of hij de banketstaaf eronder zet en niet erop?"
en de laatste...
Jantje komt een drogisterij binnen en vraagt aan de man aan de kassa of hij een pakje condooms mag hebben.
De verkoper vraagt dus: Hoe oud ben jij, ventje?
"15 meneer": zegt Jantje
Jantje verteld: Vanavond ga ik naar mijn vriendin en dan eten we even iets met haar ouders en als die weg zijn dan gaan we even flink tekeer.
Okee, zegt de verkoper veel succes.
Die avond zit Jantje aan tafel met zijn
gezicht naar beneden kijkend zonder een woord te zeggen aan tafel.
Als de ouders weg zijn zegt zijn vriendin boos:"Nou zeg je had me ook kunnen vertellen dat je zo verlegen was.
Ja, zegt Jantje en jij had me kunnen vertellen dat je vader drogist is.
Heb ze allemaal van me vriendin gekregen.
-Maaike-
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Anna-Jelly op 2001-10-02 15:42 ]</font>