Welke vloerdoeken passen op Blokker vloerduster?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Koper

Welke vloerdoeken passen op Blokker vloerduster?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 19:45

Het is natuurlijk maar een klein probleempje in de grote orde der dingen. Maar aangezien mijn voorraadje vloerdoeken voor mijn Blokker vloerduster bijna op is en dit essentiële artikel na het bijna-faillissement niet meer teruggekomen is in het assortiment zal ik op zoek moeten naar vloerdoeken die passen en die ook niet ernstig duur zijn :=

Het vloeroppervlak van de duster zelf, waar je dus de doeken aan vastmaakt, is 35 X 11,5 centimeter. Dat is zo'n rechthoekig ding van hard plastic met van die inkepinkjes waar je de doek in vastklemt. Als ik mij goed herinner passen die van Swiffer niet, en die zijn voor dagelijks gebruik ook veel te duur. Zijn er bokkers die bij voorbeeld ergens een fijn huismerk vloerdoek hebben gevonden en zouden kunnen delen hoe groot die zijn? Mag van de hele doek of van de duster waar je de doeken bij gebruikt.

kiwiwitje

Re: Welke vloerdoeken passen op Blokker vloerduster?

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:49

Uit mn hoofd is mn swiffer indd kleiner.
Maar die haal ik wel altijd bij de action. Daar vind ik ze nooit zo duur. Misschien hebben ze ook wel een andere variant?

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:50

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 21:01

Lizz schreef:

Ja, zoiets bedoel ik inderdaad, als deze voor een vloerwisser zijn. Dus om de vloer mee te wissen.

"Past op alle systemen". Helaas staat er niet bij hoe groot de doekjes dan zijn. Gebruik jij deze?

Wat ik eigenlijk zoek is afmetingen van die doekjes. Ik zie alweer helemaal gebeuren dat ik van alles in huis haal en dat het dan niet past. Zoals die van Swiffer dus inderdaad, die te smal zijn. Mijn hoop is eigenlijk gevestigd op bokkers die fijne doekjes hebben en die zouden willen opmeten.

Marleen_L

Re: Welke vloerdoeken passen op Blokker vloerduster?

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:43

Als je zoekt op statische vloerdoeken vind je er best veel, ook waar de afmetingen bij staan, maar niet veel zijn breder dan 30 cm.

Ik vond deze: https://www.pelckmans.net/nl/324115/sta ... kjes-20sts

Misschien kan je die bijknippen?

Ik heb denk ik alleen de eerste pagina van Google zoekresultaten bekeken, misschien als je er formaten bij zet dat je er nog wel meer vind.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:51

Waarschijnlijk niet het antwoord dat je zoekt.
Maar voor 5€ heb je een nieuwe set. Inclusief een voorraad doekjes. Die je daarna ook gewoon bij de Action weer kan aanvullen.
https://www.action.com/nl-nl/p/3200428/spargo-stofwisserset/

Hoewel ik persoonlijk dan een Swiffer zou kopen. Die zijn ook niet zo duur meer en die maat is zo gestandaardiseerd. Dat je bijkans op de maan nog doekjes kan kopen.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 58 min geleden

Iedere dag zo'n doekje bijknippen gaat 'm niet worden. Ik heb die vloerwisser voor het gemak en de snelheid, en dat verdwijnt als ik eerst die doekjes zou moeten aanpassen.

Roodvos schreef:
Waarschijnlijk niet het antwoord dat je zoekt.
Maar voor 5€ heb je een nieuwe set. Inclusief een voorraad doekjes. Die je daarna ook gewoon bij de Action weer kan aanvullen.
https://www.action.com/nl-nl/p/3200428/spargo-stofwisserset/

Hoewel ik persoonlijk dan een Swiffer zou kopen. Die zijn ook niet zo duur meer en die maat is zo gestandaardiseerd. Dat je bijkans op de maan nog doekjes kan kopen.

Daar zitten inderdaad een aantal nadelen aan. Maar ik zou natuurlijk wel kunnen kijken of ze ook navulverpakkingen met alleen droge doekjes hebben, en aan de verpakking te zien zou je de wisser zelf denk ik redelijk makkelijk moeten kunnen opmeten. Zal van de week eens kijken :) Dank je wel voor de inspiratie.