Hele gekke vraag, dus ik hoop dat ik die hier mag stellen

Ik wil graag mijn BE rijbewijs halen maar er zijn dus pakketten waarbij je samen je BE rijbewijs kan halen en je rijlesuren deelt. Hierbij betaal je i.p.v. rond de € 800 maar € 600.
Ik ben dus opzoek naar iemand die ook graag zijn rijbewijs BE wilt halen en waarbij we dus samen met wat korting in 1 dag ons BE rijbewijs kunnen halen
Ik woon zelf omgeving Barneveld maar vind het ook niet erg om een stukje te rijden. Onderstaande rijschool bied bijvoorbeeld een duo pakket aan voor € 545 p.p.

https://www.vanbuuren.nl/rijopleiding/a ... aanhanger/
Maar ik ga wel een beetje met hierboven mee. Ik heb zelf een dagcursus gedaan bij Speelziek met vooraf een adviesles (maar had die achteraf wel kunnen skippen) en ik vond het zelf heel fijn dat je in je eentje gewoon rustig de tijd hebt om alles te oefenen. Zeker ook de bochtjes achteruit bijv., ondanks dat ik echt niet per se onervaren was. Want idd, meeluisteren is leuk maar dat soort dingen moet je vaak toch echt zelf gaan voelen.
Vanuit mn eigen combinatie (schakel) was ik gewend dat gas los ook echt langzamer was maar die automaat reed toch wat meer door op de motor dan ik gewend was 
Ja het is een klap geld maar je kunt het de rest van je leven gebruiken dus dan valt het ook wel weer mee.