Het keetje heeft een kleine Pelgrim kachel, 2-pits kookplaat en twee wandlampjes die aangesloten worden op een grote gasfles, maar er zijn ook voorzieningen voor electriciteit: wandcontactdozen en een TLbuis aan het plafond.
De standplaats zelf is off-grid, en het is uiteindelijk de bedoeling om electriciteit op te wekken via zonnepanelen op het dak.
Ik ben alvast aan het rondkijken voor een complete set, liefst een soort plug-and-play.
Maar heel groot bos, heel veel bomen.. dus het lijkt me voor mij beslist geen kwaad kunnen om advies te vragen aan Bokkers die een set panelen gebruiken op hun camper, caravan of boot, en daar tevreden over zijn.
Jullie ervaring met merken en eventueel delen van linkjes, dat helpt vast al erg veel!
Gebruik zal zijn voor verlichting, en apparaten zoals een simpel koffiezetapparaat, waterkoker, evt. magnetron en laptop.
En dat voor enkele dagdelen, op 2-3 dagen per week - er is niet voortdurend iemand aanwezig.
Het is een ouderwets keetje, het dak loopt een beetje rond. Flexibele panelen zouden dan handig zijn?
Er is budget, maar moet natuurlijk niet te gek worden.