Problemen met reels bekijken op Facebook

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tinka

Problemen met reels bekijken op Facebook

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 21:36

Vandaag heb ik in ene problemen met het bekijken van filmpjes op Facebook. Ik vind dat altijd leuk om te bekijken. Maar nu stoppen ze na een paar seconden en er zit geen geluid meer bij. Ik kom er niet achter waarom dit is en hoe ik dit kan verhelpen. Het is alleen op mijn ene telefoon, een Samsung. Mijn andere, een Huawei heeft het niet.

Matheno

Re: Problemen met reels bekijken op Facebook

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:37

Heb je misschien een adblocker op je Samsung geïnstalleerd? Want het klinkt alsof ie stopt precies op het moment dat er een advertentie geladen zou worden.

Tinka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 21:40

Hij stopt eigenlijk na 1 seconde al. Ik heb voor zover ik weet niets bijzonders op mijn telefoon gedaan vandaag voor zover ik weet. Vanmorgen en vanmiddag nog niets aan de hand. Vanavond wel

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:42

Ik heb het sinds eergisteren op mijn laptop. Als ik dan de pagina opnieuw laad dan kan ik de reel wel zien, en de volgenden ook. Maar als ik terug ga naar mijn tijdlijn en ik wil dan weer een reel bekijken dan moet ik weer het riedeltje van pagina opnieuw laden doen ( met het cirkelpijltje ( geen idee hoe dat anders heet :) )
Dus misschien een probleem van facebook zelf?

Tinka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 21:45

Het is met dat rijtje reels op mijn tijdlijn. Nu zie ik dat als ik zo'n reel aanklik, dan stopt ie dus na 1 seconde en geen geluid. Scholen ik naar beneden, krijg ik een andere reel, die doet het dan wel gewoon, en met geluid.

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 22:03

Ja klopt, daar heb ik het ook. Maar als je met de aangeklikte reel in beeld refresht dan doet hij heb bij mij wel en kan in de volgende reels probleemloos kijken..
Dus misschien een iets ander probleem dan jij hebt, maar hoe dan ook wel irritant ( heb het overigens alleen op mijn laptop, niet op mijn Iphone)

Tinka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 22:06

Hoe doe je dat refreshen?

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29 min geleden

Ach... je kijkt op een telefoon natuurlijk.. ik heb het op mijn laptop en refresh dan de pagina met dat cirkel vormige pijltje. .maar dat heb je op de telefoon natuurlijk niet..

Sorry, dan heb je niets aan mijn post...