. Wij hadden voor hem een lievelingsknuffel uitgezocht die overal in Nederland te verkrijgen was, er meer van gekocht en dat ging top, tot vorig jaar. We zijn toen op een Lalandia park in Denemarken geweest en sindsdien is mijn zoontje nogal verknocht aan de aapknuffel die hij daar heeft gevonden. Het was liefde op het eerste gezicht, dus we hadden al een reserve variant meegenomen en een kleinere voor mee naar de kinderopvang/opa's en oma's, maar de liefde is zo innig dat de apen er nogal onder lijden. Inmiddels hebben we al voor de vierde keer de neuzen moeten maken, maar dat gaat natuurlijk niet eeuwig goed.
Nu ben ik op zoek naar iemand die op vakantie gaat naar Lalandia, wat knuffels voor ons zou willen meenemen en deze naar ons zou willen versturen. Een Bokker die in de buurt woont mag natuurlijk ook.
Lukt het allemaal niet, dan zal m'n zoontje leren dat niets eeuwig is en moet hij afscheid nemen als ze echt te ver kapot zijn, maar het is een poging waard.
Hieronder een foto van 'Aapie' in nieuwstaat en de huidige variant.

Ik ben op dit moment bezig met een project waarvoor ik behoorlijk veel door Jutland rijdt, maar ik weet pas na mijn afspraak morgen of ik de komende tijd ook weer langs Billund kom.