Gezocht: Bokker die naar Lalandia Denemarken gaat

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Marleen_L

Gezocht: Bokker die naar Lalandia Denemarken gaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-26 09:44

Als jonge ouder denk je invloed te hebben op je kind, helaas valt dat toch weer tegen in dit geval :'). Wij hadden voor hem een lievelingsknuffel uitgezocht die overal in Nederland te verkrijgen was, er meer van gekocht en dat ging top, tot vorig jaar.
We zijn toen op een Lalandia park in Denemarken geweest en sindsdien is mijn zoontje nogal verknocht aan de aapknuffel die hij daar heeft gevonden. Het was liefde op het eerste gezicht, dus we hadden al een reserve variant meegenomen en een kleinere voor mee naar de kinderopvang/opa's en oma's, maar de liefde is zo innig dat de apen er nogal onder lijden. Inmiddels hebben we al voor de vierde keer de neuzen moeten maken, maar dat gaat natuurlijk niet eeuwig goed.

Nu ben ik op zoek naar iemand die op vakantie gaat naar Lalandia, wat knuffels voor ons zou willen meenemen en deze naar ons zou willen versturen. Een Bokker die in de buurt woont mag natuurlijk ook.

Lukt het allemaal niet, dan zal m'n zoontje leren dat niets eeuwig is en moet hij afscheid nemen als ze echt te ver kapot zijn, maar het is een poging waard.

Hieronder een foto van 'Aapie' in nieuwstaat en de huidige variant.

Afbeelding

Afbeelding

DemDeempel

Re: Gezocht: Bokker die naar Lalandia Denemarken gaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-26 11:31

Ik ga er zelf niet heen dus daar kan ik niet mee helpen, maar zou je het vakantiepark een mailtje kunnen sturen? Of anders een leuke reactie op hun Instagram plaatsen met een kort verhaaltje.
Vaak willen ze wel mee werken aan dit soort dingen want het is natuurlijk goede klantenbinding en reclame.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-26 11:34

Wij gaan wel, maar pas in de herfstvakantie. Mocht je dan nog niet wat hebben mag je me wel een berichtje sturen!

Hiraeth op bokt woont overigens in Denemarken, misschien dat hij wat voor je kan betekenen?

Joltsje

Re: Gezocht: Bokker die naar Lalandia Denemarken gaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-26 11:44

indd misschien even via facebook groepen proberen? nederlanders die daar wonen.
en wie weet gaan er mensen in de meivakantie.

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-26 22:28

Ik heb echt letterlijk vandaag nog een foto gemaakt van het bord van Legoland en Lalandia. _O- Ik ben op dit moment bezig met een project waarvoor ik behoorlijk veel door Jutland rijdt, maar ik weet pas na mijn afspraak morgen of ik de komende tijd ook weer langs Billund kom.