Nu de lente en zomer er weer aankomt en ik vaker zonder jas ga lopen en soms ook zonder tas ga ik er toch maar aan geloven. Een telefoonkoord, zodat wel veilig mijn telefoon kan meenemen, ook wel handig in huis trouwens, omdat ik regelmatig val en dan indien nodig kan bellen.
Maar welke hebben jullie? En hebben jullie aan of afraders?
Alle hoesjes van Imoshion zijn wel goed eigenlijk. Gebruik ze al een paar jaar elke zomer.
Tilmar
Geplaatst: 28-03-26 16:23
Ik vind die koortjes of lintjes vaak zo prikken of schuren in mijn nek, misschien omdat het kunststof is. Ik zweer bij een leren keycord en dan doe ik in mijn telefoonhoesje een plaatje met een oogje er aan.
Petunia27
Geplaatst: 28-03-26 16:58
Ik heb al vier jaar hetzelfde hoesje met koord zoals in het linkje hierboven en draag het iedere dag, en bijkomend voordeel is dat ik echt nooit meer m'n telefoon kwijt ben en ik dus nu al 4 jaar met dezelfde telefoon doe in plaats van 1 jaar omdat hij kapot viel. Maar toch vind ik het soms nog onhandig dat hij om mn nek hangt en dan doe ik hem wel af, of tijdens bukken ofzo stoot ik hem weleens op de grond. Maar zeker naar festivals of concerten wel ideaal want hij wordt niet zomaar gestolen.
Yessy
Geplaatst: 28-03-26 17:02
Ik heb een set van Dutchies met een hoesje en koord, prima kwaliteit leer, ik ben er heel tevreden mee, al merk ik wel dat het goed is dat ik een vrij donkere tint heb gekozen want ik heb hem vaak in m'n (spijker)broekzak en je ziet wel een beetje blauwe verkleuring. Ik kreeg er ook een kort soort koord voor om je pols bij, maar daarvan weet ik niet goed waar mensen dat voor gebruiken. Ik gebruik m'n telefoon niet als accessoire op feestjes ofzo..