Ik wil morgen graag naar een hele grote dierenwinkel (met veel kattenspullen ) Maar ik heb geen idee wat nu een leuke winkel is om een poosje rond te neuzen..
Pet's place of maxi zoo (voorheen Jumper) misschien Misschien welcoop maar daar heb je natuurlijk meer andere dingen. Verder zou ik het zo ook even niet weten.
Yummy
Geplaatst: 11-03-26 18:42
In groningen zit een pet's place XXL van 1600m2, en in leek zit otter, 1200m2. maar verder kan ik niet echt wat bedenken in het noorden..
Gombal
Geplaatst: 11-03-26 19:35
In enschede heb je de zooveel voor dieren. Met vinden wij veel katten spullen. Ook de intratuin en pers place zit in enschede met veel katten dinge .
Avonturia zou een schot in de roos voor je zijn geweest. Alleen ligt het in de verkeerde provincie
Siers83
Geplaatst: 11-03-26 19:42
Ik vind Diertotaal Kampen een heel fijne grote zaak. Genoeg te zien om een tijd rond te lopen. Ze hebben ook een fijne grote aquariumwand dus veel visjes te zien. Ook altijd leuk om even bij de reptielen te kijken
Kimberley_
Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-26 19:58
Cayenne schreef:
Avonturia zou een schot in de roos voor je zijn geweest. Alleen ligt het in de verkeerde provincie
Ja helaas krijg mijn man niet mee naar de haag haha.
De Pets Place Zoo&Zo in Ede is gigantisch, 5000 m2 lees ik op de site. Ik vind het een leuke winkel. Alleen de kattenafdeling op zichzelf is niet heel groot/bijzonder. Althans vind ik. Misschien ook goed om te weten voor het geval je deze winkel in het vizier had
de otter in Leek is altijd een mooie winkel vind ik. Pet's Place Boerenbond in Groningen is ook een mooie. Die 2 zitten toch redelijk dicht bij elkaar.
MarlindeRooz
Geplaatst: 11-03-26 20:33
Siers83 schreef:
Ik vind Diertotaal Kampen een heel fijne grote zaak. Genoeg te zien om een tijd rond te lopen. Ze hebben ook een fijne grote aquariumwand dus veel visjes te zien. Ook altijd leuk om even bij de reptielen te kijken
Pets Place zoo en zo in Ede. En als je dan toch in Ede bent, kun je meteen even langs Stoer en Voer. Niet groot maar wel andere spullen/designs als de reguliere dierenwinkels.