Print probleem, hulp gezocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

luxx

Print probleem, hulp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 00:09

Hallo bokt vrienden! Ik word knettergek omdat ik in gijzeling gehouden word door Google docs die om de 1 of andere vage reden absoluut niet wil printen, connectie probleem zegt ie. Klopt niet, en blijkbaar verder niet op te lossen ofzo. Ik wil iets uitprinten maar alles stuurt me terug naar docs wanneer het op printen aankomt. Ik heb allerlei omwegen geprobeerd maar ik kom er gewoon niet, onmogelijk om te printen, terwijl ik andere dingen die ik wel al als document op mijn telefoon of tablet heb staan gewoon kan printen. En het lukt dus ook niet om er een ander document van te maken, maar dat zal onwetendheid zijn, dat kan vast. Maar lukt dus niet. De enige optie die ik kan vinden is om er een pdf van te maken maar daar moet je tegenwoordig dus voor betalen en ik heb geen abbonement en vind dat ook wel duur voor 1 keer twee documenten uit te kunnen printen...

Lang verhaal kort, kan iemand twee tekst documenten omzetten naar een niet docs document (pdf, iets anders?) en naar mij terug mailen zodat het ik kan printen? Ik weet het even niet meer :')

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 00:35

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 00:52

Eloya schreef:
Wat vervelend!

Vaak kan je bestanden omzetten in een PDF converter, vaak wel een kleine hoeveelheid gratis, bijvoorbeeld deze
https://smallpdf.com/nl/pdf-converter?m ... gIk5_D_BwE

Misschien kan je het zo proberen?

Thank youuuuu! Eindelijk gelukt, echt zo lang mee bezig geweest! <3

Eloya

Re: Print probleem, hulp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 01:02

Graag gedaan :D
Fijn dat het is gelukt!

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:46

Afbeelding

Je kan in google docs ook gewoon gratis een bestand downloaden als pdf trouwens. Ik begrijp uit je bericht dat je op telefoon zit en ik heb daar in het verleden ook gewoon pdf's mee opgeslagen, maar als ik nu kijk op mn telefoon zie ik dat het niet zo recht-toe-recht-aan meer is.

Als je kiest voor 'een kopie sturen' kun je kiezen voor een pdf en dan krijg je de opties om het bijv via whatsapp te sturen, bewaar in bestanden, afdrukken etc. Je zou het dan eerst als pdf in je bestanden kunnen opslaan en dan vanuit je bestanden het pdf afdrukken?

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 10:36

Lara schreef:
[ Afbeelding ]

Je kan in google docs ook gewoon gratis een bestand downloaden als pdf trouwens. Ik begrijp uit je bericht dat je op telefoon zit en ik heb daar in het verleden ook gewoon pdf's mee opgeslagen, maar als ik nu kijk op mn telefoon zie ik dat het niet zo recht-toe-recht-aan meer is.

Als je kiest voor 'een kopie sturen' kun je kiezen voor een pdf en dan krijg je de opties om het bijv via whatsapp te sturen, bewaar in bestanden, afdrukken etc. Je zou het dan eerst als pdf in je bestanden kunnen opslaan en dan vanuit je bestanden het pdf afdrukken?

Op telefoon kan dat inderdaad niet, zat al te denken om mijn laptop af te stoffen en het daarmee eens te proberen want gisteren dacht ik dat het gelukt was, en dat was ook zo, ik heb het kunnen printen, maar 3 pagina s waren er 10 geworden dus dat was printen voor slechtzienden

Maar toen ik net wakker werd had ik een melding op mijn telefoon, enjoy your new software! En nu werkt het dus gewoon weer

Begrijp niet helemaal waarom ze dat dan niet melden dat aan het uploaden is, ze dachten waarschijnlijk doen we laat savonds, dan heeft niemand daar last van, alleen werk ik in ploegendienst en het was in mijn beleving vroege avond

Hoe dan ook doet het weer wat het moet doen en dat is fijn, je bent alleen wel echt compleet onthand wanneer dat het niet doet...!

Bedankt voor de hulp!

Captain

Re: Print probleem, hulp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:58

Is dit de eerste keer in de historie van de mensheid dat een probleem met het printen niet aan de eigenwijze printer zelf lag? :D

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 14:49

Captain schreef:
Is dit de eerste keer in de historie van de mensheid dat een probleem met het printen niet aan de eigenwijze printer zelf lag? :D

Dacht ik ook hoor, maar was echt niet zo, een aanhangsel van een mail lustte hij wel, was echt docs

Dacht slim te zijn en het aan mezelf te mailen, maar dan ging ik bij openen gelijk naar docs met mijn documentje, er was gewoon domweg geen omweg