Ik ben sinds een paar maanden penningmeester van een vereniging geworden. Ik ben een van de jongste bestuursleden en de vereniging is al tientallen jaren oud.
Het betreft een ijsbaan, dus het is een seizoensdingetje. Ik ben niet geheel achterlijk en kan aardig rekenen. Dus daar zie ik de problemen niet.
En nu heb ik bij de overname allerhande zaken ontvangen, die ik naar mijn idee toch echt anders wil inrichten, maar ik weet nog niet heel goed hoe. Dus ik dacht, Bokt to the rescue! Hier zitten vast ook nog wel wat penningmeesters!
Ik wil de spullen graag op een slimme manier opruimen.
Het is niet heel erg veel papierwerk, maar alles zit al van jaaaaren in een snelhechter. Ik heb een loodzware 'kas' ontvangen met een sleutel er op, waar los van alles in zit (onder andere een karaoke microfoon
) maar ook een klein bakje met wat kleingeld. Ik zoek tips voor slimme 'kasjes', want bakjes die ik zelf gebruik om cherry tomaatjes mee te nemen naar het werk, zijn niet mijn idee van een kas.
En ach... er zijn vast ook nog wel andere tips aangaande het upgraden van dit penningmeesterschap... Zeer welkom!