Virale recepten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

opisop_shop

Virale recepten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 18:41

Hoi Bokkers,

Ik kon hier nog geen topic over vinden, zowel dan sorry :+

Ik vind het momenteel leuk om nieuwe gezonde recepten, gezonde varianten van bekende snacks bijvoorbeeld, uit te proberen. Zo heb ik vorige week de bekende Japanse (Lotus) cheesecake uitgeprobeerd, en vandaag een rolled oats appelcake.
Mensen die ik o.a volg zijn broccoli mum, plantbaes, Dr. Vegan en vet fit met Fleur.

Ik volg daarvoor heel veel mensen op de socials die allerlei bekende recepten uitproberen maar vraag mij altijd af hoe betrouwbaar ze zijn omdat ook zij aan die posts verdienen :o

Zijn er meer mensen die bekende, of minder bekende, recepten uitproberen, en het leuk vinden om hier hun ervaringen over uit te wisselen?
Tips en aanpassingen delen enz?

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Supervixen

Re: Virale recepten

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:37

Het enige dat ik tot nu toe heb gemaakt van insta zijn de kwarkbolletjes van Rudolph van Veen. Heel makkelijk en erg lekker!

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 19:50

Die ken ik niet maar ik maak inderdaad ook bolletjes met havermeel en Skyr, denk dat het vergelijkbaar is?

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:52

Ik maak nog erg vaak de “Crispy Rice salade” met zalm en “feta cherry tomaten bake” met orzo erbij! Heeft iemand de “shawarma wraps” al geprobeerd?

Ook maak ik vaak de rösti salade van lynnvandervorst. Maar die is vgm niet echt viral

VogeltjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:37

Ik vind liveatlearn een leuk account en heb vanavond de "marry me-chickpeas" gemaakt. Ik heb alleen denk ik iets verkeerd gedaan want het was echt ontiegelijk zout := dus ik ga hem nog een keer opnieuw maken.

En ik ben ook een Lenna Omrani-fan *D

Als echt viral recept had ik het platbrood van cottage cheese gemaakt, die vond ik een beetje mwah.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 21:56

Oh daar krijg ik echt geen flatbread van, bij mij is het gewoon een soort omelet? Wel lekker qua smaak hoor! Maar de substantie krijg ik niet goed, blijft gewoon plat?

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:09

Ik heb laatst dumpling lasagna gemaakt en dat was heel geslaagd. :D

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:55

TikTok ei en TikTok quesadilla zijn hier al jaren favoriet. Moet nog eens die zoete aardappel met kaas van Courtney Cook proberen.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:55

Big Mac taco gedaan, was eeerg lekker.

Appel kaneel daneroles blijft ook een favoriet, mijn vriend heeft een kip pasta bake gemaakt laatst, ook enorm goed.

We willen nog een pizza bake maken, en een sushi bake.

Dus opties genoeg :+