Lang geleden dat ik heb ingelogd op bokt maar ik heb een situatie die ik graag wil delen.
16.02.26 heb ik in deze winkel voor ongeveer 200€ spullen gekocht en het bedrag contant afgerekend .
Savonds belt betreffende winkel naar mij dat er kassa tekort is en wil mij hiervoor verantwoordelijk houden.
Dag later is er nogmaals geprobeerd mij te bellen en heb ik terug gebelt maar kreeg geen gehoor
Vanochtend heb ik gebelt en kreeg een jonge medewerker aan de lijn die ook begon over dat er wat mis is met betaling.
Later vandaag werd ik nogmaals gebelt door de manager dit keer zei hij dat ze op camera konden zien dat ik te weinig gaf.
Mijn reactie is dat ik ook graag even de beelden wil bekijken
Mijn concrete vraag is in hoeverre kunnen ze mij verantwoordelijk houden voor kas verschil
ik dacht dat dit onder ondeernemers risico viel en dat ze niet met kassa verschillen nog even klanten kunnen bellen voor restanten ivm het de verantwoordelijk is vd kassa dame om goed te tellen voordat ze het in de kassa doet.
Het is nu best al een beetje een gedoe geworden en mijn vriend zegt dat ik naar Juridisch loket moet gaan morgen
Mijn bestelling die ik heb afgerekend en waar ik een bon van heb waarop staat dat het compleet voldaan is heb ik ook gewoon hier naast me liggen.
Uiteraard is de bestelling ook nog niet bij mij bezorgd denk dat de ondernemer daar een halt op heeft gezet
Ben wel benieuwd naar jullie mening