Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jolliegirl schreef:Hoezo in vreemde valuta?
Gaat dat niet vanzelf als je gewoon overmaakt nar het rek. Nr?
Foaly schreef:Als ik moest kiezen tussen de energie die het kost om een goedkope én betrouwbare manier te vinden of 12 euro extra te betalen, dan doe mij dat tweede maar. De gemoedsrust dat het geld goed aankomt en dat niemand anders je bankrekening leeg kan halen is me dat wel waard
Esplendido schreef:Al jaren een Paypal account en ik ben er heel tevreden over. Werkt snel en veilig bij betalingen naar het buitenland. Xoom ken ik niet en bij het aanmaken van mijn Paypal account en het doen van betalingen heb ik nooit Xoom voorbij zien komen.
Aight schreef:western union? Kun je ook geld van account naar buitenland account overmaken
Earth schreef:Ik reageer hier even, maar ik heb dus problemen met Paypal. Ik heb al 15 jaar een account, ik doe er weinig mee maar eerder ging het altijd prima. Nu wilde ik weer paypal gebruiken dus geld op mijn account gezet. Maar dat kwam niet over. Toen gezocht en bleek het probleem te kunnen zijn dat mijn account en onze bankrekening niet overeen komen qua namen. Onze bankrekening staat op naam van mijn man. Dus enfin, Paypalaccount aangepast op de naam van mijn man. Ik krijg een mail ter goedkeuring. Dus ik weer geld erop storten, doet ie het nog niet. Ik word hier toch wel simpel van hoor. Ik moet geld overmaken naar Amerika.
Earth schreef:Wat heb je van de ander nodig om via Wise geld over te maken?
En ik dacht dat mijn eigen bankrekening niet kon. Of dat dit heel ingewikkeld is.
beestenfreak schreef:Bij Revolut kun je ook een gratis account aanmaken, daarmee kun je tot 1000,- euro per maand gratis geld wisselen (tegen de werkelijke koers). Kost wel even om het aan te maken (identiteit verifiëren) maar is betrouwbaar en werkt prettig.