Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ik had eenhoorncupcakes gebakken in 3 kleurtjes en die konden de kinderen versieren met slagroom en smarties, spekjes en zo'n strooibus met eenhoorntjes en letters etc.
. We hebben met zn allen pizza's gemaakt en opgegeten en de rest van de tijd was iedereen spelen.

Mijn jongste wordt 9, die groep wil wel altijd leuke spelletjes doen.
Earth schreef:Zouden jullie een kinderfeestje in een spellencafé interessant vinden? Waar de kinderen spelletjes kunnen doen, misschien aan het einde iets naar budget kunnen uitkiezen?
)
Earth schreef:Zouden jullie een kinderfeestje in een spellencafé interessant vinden? Waar de kinderen spelletjes kunnen doen, misschien aan het einde iets naar budget kunnen uitkiezen?
verootjoo schreef:Earth schreef:Zouden jullie een kinderfeestje in een spellencafé interessant vinden? Waar de kinderen spelletjes kunnen doen, misschien aan het einde iets naar budget kunnen uitkiezen?
Ik heb jongens, en jongens moeten vooral fysiek bezig gehouden worden op een feestje.
Bij een bordspellen feestje is denk ik daarna alles kapot en incompleet
. Hoewel je die nog aan het knutselen kunt zetten. Zolang ze ervoor en erna rond kunnen rennen. Ik denk dat een knutselcafé succesvoller is dan bordspellen. Of van die speeltoestellen zoals in zo'n game hal. Meiden van 10/11 kunnen wel bordspellen doen, maar dan willen ze ook weer liever een slaapfeestje, zwemmen of iets met make up enzo. Bordspellen vind ik meer een familieding. Ik zou wel als gezin naar zoiets kunnen gaan
. Maar als feestje ben je denk ik constant een soort scheidsrechter die kleine ruzies loopt op te lossen.
). Rond half 3, 3 uur werd de bende weer opgehaald.
drinken inderdaad gewoon aanleng limo gedaan.