Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Laura_ schreef:Mijn revolutionrace jas was vorig jaar ook niet meer echt waterdicht. En na het wassen is die dat weer wel. Inderdaad, regen blijft er meer op liggen/glijdt er vanaf ipv dat het erin trekt. Mijn goede jas lekte op een gegeven moment ook door in de ellebogen. Na wassen ook nooit meer problemen mee gehad.
Heb ook eens gehoord dat je waterdichte jassen beter elk jaar kan wassen met speciaal spul erbij, dan wachten tot die niet meer waterdicht is.
idylle schreef:Laura_ schreef:Mijn revolutionrace jas was vorig jaar ook niet meer echt waterdicht. En na het wassen is die dat weer wel. Inderdaad, regen blijft er meer op liggen/glijdt er vanaf ipv dat het erin trekt. Mijn goede jas lekte op een gegeven moment ook door in de ellebogen. Na wassen ook nooit meer problemen mee gehad.
Heb ook eens gehoord dat je waterdichte jassen beter elk jaar kan wassen met speciaal spul erbij, dan wachten tot die niet meer waterdicht is.
Wat voor spul heb je erbij gedaan in de wasmachine? Mijn RR is ook niet meer 100% waterdicht