Happybed of Zelesta?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Booooo

Happybed of Zelesta?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 21:25

De titel zegt het eigenlijk al :+

Ik wil een dekbed zonder hoes, een dikke niet te koud.

Wat is beter, happybed of zelesta?

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:58

Ik heb er kort ééntje van zelesta gehad maar ik vond het niet fijn. Ik vond hem te dun (het was winter) en de kwaliteit vond ik ook niet echt top, hij werd al snel lelijk. Toen ik hem wilde wassen, bleek hij niet in mijn wasmachine te passen :+

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:41

Ik vind die van zelesta ook veel te dun. Ik gebruik hem als extra sprei in de winter.

En hij pas inderdaad eigenlijk niet in mijn 9 kg wasmachine. Met veel duwen past hij, maar dan lekt de wasmachine omdat de deur eigenlijk niet goed dicht zit

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Re: Happybed of Zelesta?

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:00

Ik gebruik de Zelesta als zomerdeken, voor de winter vind ik hem te koud. 9 kilo wasmachine en dat is wel echt proppen.

Floko

Link naar dit bericht Geplaatst: 58 min geleden

Ik heb een happybed die ik jaarrond gebruik en die in mijn wasmachine past.
Maar volgens mij is dat niet per se anders per merk. Check de grootte van je wasmachine goed. Voor de extra warmte doe ik een flanel hoeslaken op mijn bed in de winter.

In andere topics heb ik wel eens gelezen dat je een bepaald type van Zelesta niet moet hebben ivm draadjes die loslaten. Ik dacht dat wonderbed niet goed was en easybed wel.
[LZP] Zelesta dekbed.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 54 min geleden

Ik heb ee ook naar gekeken maar lees veel slechte dingen over zelesta

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 19 min geleden

Wij hebben de Zelesta wonderbed elke een eigen dekbed van 140x200. Mijn man vindt hem nu te koud en heeft er een ander dekbed overheen en ik lig alleen onder dit dekbed. Raam op de slaapkamer staat altijd open en hij is mij soms nog te warm.

Die van mij is qua stiksel slecht afgewerkt, maar daar kwam ik helaas vrij laat achter. Verder vind ik ze ideaal, ze gaan regelmatig in de wasmachine en zijn snel droog. Met 1 dekbed heb ik wel onze wasmachine voor 8kg vol.