Ik heb even op je website gekeken. Vind hem er gelikt uit zien, maar mis ook wat helderheid over wat je exact doet en waarom jij daar de juiste persoon voor bent. Kan ik dat niet even door AI laten genereren of gratis via mijn zorgverzekeraar doen
?
Zie op je Homepage wel testimonials, die zou ik op meer plekken gebruiken. Ook evt. aparte pagina voor maken. Ik zie liever (voor)namen of initialen daarbij dan wat ze bij je gedaan hebben. In een zakelijke omgeving vind ik een functie erbij dan passend, in jouw geval zou je dan bijvoorbeeld "moeder van 2 met paarden aan huis" of "subtop eventingruiter" erbij kunnen zetten.
scrabbel schreef:Op de site mis ik ook een overzicht met diploma s, opleidingen etc. Waarom zou ik jouw dienst willen? Hoe weet ik dat jij mij kunt bieden wat ik nodig heb. Nu staat er voor mijn gevoel alleen : ik heb een burnout gehad, het ggz was slecht, ik ben neuro diverse. Niks van die dingen zegt mij, deze persoon heeft de juiste kennis opgedaan om mij met diverse situaties te helpen.
Dit mis ik ook. Zet er een link naar je opleiding bij en noem je coachopleiding als eerste. ASS en ADHD springt voor mij wel in het oog, weet niet of het je bedoeling is om je specifiek op die doelgroep te richten?
Ik mis ook je achternaam, maar misschien kijk ik niet goed. Dan zou ik even je LinkedIn profiel kunnen kijken. Ik zie wel vaak KOR benoemd worden, dat zou ik beperken.
Als je specifiek je Academy aan de man wilt brengen, zou ik het gratis e-book veel meer promoten. Dan vervolgens écht goede content in je nieuwsbrief brengen waardoor potentiële klanten hongerig worden en uiteindelijk misschien de stap naar een kennismakingsgesprek zetten.
Mijn ervaring is dat je met echt goede content ook doorverwijzers onder je lezers krijgt. Voor mij was dat de beste manier om klanten te krijgen. Maar doorverwijzers is in jouw geval misschien lastiger.