Welk apparaat voor schoonmaken vloerkleed?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

annepaardoes

Welk apparaat voor schoonmaken vloerkleed?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 10:03

Oké. Een (langharige)hond, een peuter en een vloerkleed zijn geen top combo.
Graag wil ik het vloerkleed schoon kunnen maken. Maar hoe?

Je hebt stoomreinigers moet een speciaal hulpstuk voor vloerkleden, maar maakt dit wel voldoende schoon? Voordeel is wel dat zo’n machine meerdere doeleinden heeft.
Of moet je toch een tapijtreiniger hebben? We hebben ooit eens een professionele gehuurd bij boels, maar of ik daar nou zo tevreden over was…

Wat voor apparaat hebben jullie om je vloerkleed mee schoon te maken?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:13

Wat voor kleed is het? Wat voor materiaal, en is het bij voorbeeld een plat, geweven kleed of eentje met pool?

Douce

Re: Welk apparaat voor schoonmaken vloerkleed?

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:39

Hahahaha ik heb vanochtend ons vloerkleed schoongemaakt met onze meubelreiniger en dacht.. dit is echt ideaal, wie kan ik blij maken met deze tip.

Dus bij deze. Wij hebben deze:
https://www.bol.com/nl/nl/p/bissell-spo ... ecQAvD_BwE

Zeker met een langharige hond wel eerst goed stofzuigen. Maar ik heb zelf vroeger meerdere malen meubelreinigers gehuurd en dit werkt zoveel makkelijker. Echt dummy proof en makkelijk schoon te maken. Met alleen onze stoomreiniger kom ik er niet, vindt de combinatie echt ideaal.

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:44

Douce schreef:
Hahahaha ik heb vanochtend ons vloerkleed schoongemaakt met onze meubelreiniger en dacht.. dit is echt ideaal, wie kan ik blij maken met deze tip.

Zeker met een langharige hond wel eerst goed stofzuigen. Maar ik heb zelf vroeger meerdere malen meubelreinigers gehuurd en dit werkt zoveel makkelijker. Echt dummy proof en makkelijk schoon te maken. Met alleen onze stoomreiniger kom ik er niet, vindt de combinatie echt ideaal.

Wij hebben ook zoiets en inderdaad, het werkt als een tierelier. Maar hij maakt wel veel herrie.

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 12:22

Koper schreef:
Wat voor kleed is het? Wat voor materiaal, en is het bij voorbeeld een plat, geweven kleed of eentje met pool?

Oh goeie. Het is gewoon een simpel kleed. Laagpolig. Vermoedelijk polyester. Was geen super duur ding omdat het hier toch vies wordt.

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 12:24

Douce schreef:

Dat en best een mooi ding! Ook handig dat deze naast de tapijtreinigingsfunctie ook een stoomfunctie heeft.