Maten zijn: 3.80 breed en 2.20 diep. Heb even geen betere foto van balkon maar kan ik morgen maken.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar dit is wel echt genieten hoor bij goed weer
Marjo schreef:Ik heb maar een klein balkonnetje, en heb er op mijn manier iets gezelligs van gemaakt![]()
Bakken voor bloemen, een fijne loungebank waar inmiddels ook mooie bijpassende kussens op liggen.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En tsja, wie er uiteindelijk het meest gebruik van maakt? Mijn kattendamesMaar dit is wel echt genieten hoor bij goed weer

xxxmh schreef:Marjo schreef:Ik heb maar een klein balkonnetje, en heb er op mijn manier iets gezelligs van gemaakt![]()
Bakken voor bloemen, een fijne loungebank waar inmiddels ook mooie bijpassende kussens op liggen.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En tsja, wie er uiteindelijk het meest gebruik van maakt? Mijn kattendamesMaar dit is wel echt genieten hoor bij goed weer
Wat een leuk bankje, weet je nog waar die vandaan komt?

Warboel schreef:Wij hebben een balkon van 6 bij 3 meter ongeveer, op het zuid westen. We hebben een bank (die het meeste gebruikt wordt door de honden haha), een eettafel met stoelen en een moestuinbak.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
De opzichters op “hun” bank
[ Afbeelding ]

xxxmh schreef:Warboel schreef:Wij hebben een balkon van 6 bij 3 meter ongeveer, op het zuid westen. We hebben een bank (die het meeste gebruikt wordt door de honden haha), een eettafel met stoelen en een moestuinbak.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
De opzichters op “hun” bank
[ Afbeelding ]
Wat een leuke bank! Weet je ook nog waar die vandaan komt?
lianne125 schreef:Dit is mijn balkon:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik heb hem betegeld met vlondertegels en de randjes afgewerkt met split. Heb er een loungebank op staan in de ene hoek en in de andere hoek een bistro setje. Ik vind het best een leuk balkon zo al ze ik het zelf. Mijn balkon is overigens 6m breed en 2m diep.
thequeensmum schreef:lianne125 schreef:Dit is mijn balkon:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik heb hem betegeld met vlondertegels en de randjes afgewerkt met split. Heb er een loungebank op staan in de ene hoek en in de andere hoek een bistro setje. Ik vind het best een leuk balkon zo al ze ik het zelf. Mijn balkon is overigens 6m breed en 2m diep.
Ik vind dit echt een heel mooi en gezellig balkonnetje
Zolala schreef:Hier een balkon op het westen. Het staat gewoonlijk vol planten, en ik heb een houten zit/lig bankje.
Maar als het in de zomer erg warm is sleep ik ook gewoon mijn hele werkplek naar buiten
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]