Aangifte inkomstenbelasting uit handen geven: tips?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Castilja

Aangifte inkomstenbelasting uit handen geven: tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 11:53

Ha allemaal,

ik werk al een paar jaar als ZZP'er maar ben nooit ondernemer voor de belastingdienst geweest; vorig jaar heb ik -naar alle waarschijnlijkheid- mijn uren gehaald en wil ik mijn aangifte over 2025 uit handen geven. De BTW doe ik zelf, da's geen enkel probleem, maar ik krijg de kriebels van aangifte inkomstenbelasting.
Bedacht me dat er vast mensen hier zijn die dit ook doen en goede ervaringen hebben met fijne mensen/bedrijven hiervoor, ik begin door de wachtlijst van sociale huur heen te komen en wil graag met de juiste documenten mijn inkomen kunnen aantonen als ZZP'er.
Ik heb mijn boekhouding goed bijgehouden in BUNNI.
Hebben jullie tips voor mij, bij wie moet ik zijn? :D
Dank!!

Qerty

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:58

Slim! Ik heb 12 jaar als freelancer mijn diensten verleend en vond het de eerste jaren een goed plan om het zelf te doen om dat ik een overzichtelijke boekhouding had. Maar toen ik een paar jaar later het toch besloot extern te beleggen wenste ik dat ik dat veel eerder had gedaan.
Ik kan je niet helpen aan actuele contacten, want ben inmiddels een aantal jaar in loondienst en doe mijn aangiftes weer zelf, maar omdat je situatie een beetje leest als de mijne deel ik toch mijn ervaring.