Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
8nnemiek schreef:Heeft ze geen eigen fotostudio waar je langs kan gaan?
Als ze is uitgeschreven bij de Kvk dan klinkt dat alsof ze wil stoppen met haar bedrijf, dus online klagen zal dan ook niet heel veel effect hebben.
Heb je via Whatsapp contact gehad? Dan kun je hopelijk zien of de berichten wel gelezen zijn. Via mail is altijd maar gokken of een bericht goed is aangekomen.
Ik zou ook even bellen, en anders even bij de studio of desnoods aan huis langs gaan.
Misschien is er gewoon iets naars tussen gekomen, maar drie maanden is wel erg lang voor een gewone fotoshoot.
Castilja schreef:Sorry, maar als je al verschillende pogingen hebt gedaan het netjes op te lossen moet je op een gegeven moment toch overschakelen?
Je krijgt veel tips, maar als je dat allemaal niet aanneemt omdat je geen 'hardere' maatregelen wil nemen kunnen wij verder ook niet zoveel voor je doen. Ik vraag me dus eigenlijk gewoon af wat je dan wil met het topic
F_T schreef:1, checken of er in de voorwaarden iets staat over levertermijn
2, als bellen, mailen, messenger en WhatsApp allemaal niets uithaalt, dan wordt het denk ik een keer tijd voor een aangetekende brief met daarin
-afspraken over de shoot,
-bewijs van betaling
-korte opsomming van alle momenten dat je contact gezocht hebt
-voorstel voor moment van alsnog leveren (bv uiterlijk 2 weken, en fatsoenlijke kwaliteit)
-en als dat niet gebeurt dat er een officiele ingebrekestelling volgt
Kans is groot dat de fotograaf niet op die ellende zit te wachten en alsnog haast maakt.
Waarschijnlijk is er iets aan de hand bij betreffende fotograaf, zeker als ze eerder wel betrouwbaar was. En dat is banketstaaf en sneu zat.
Alleen kan het gewoon niet zo zijn dat jij om die reden naar foto's én geld kunt fluiten zonder daar enige fatsoenlijke communicatie over van haar kant
magicmist schreef:Castilja schreef:Sorry, maar als je al verschillende pogingen hebt gedaan het netjes op te lossen moet je op een gegeven moment toch overschakelen?
Je krijgt veel tips, maar als je dat allemaal niet aanneemt omdat je geen 'hardere' maatregelen wil nemen kunnen wij verder ook niet zoveel voor je doen. Ik vraag me dus eigenlijk gewoon af wat je dan wil met het topic
Ja ik ga wel wat doen met de tips , maar vind het gewoon lastig.
Zonnetje81 schreef:Maar wat ik begrijp is het een zwarte dienst nu geweest....?